5 ani în urmă
PennyLuni deja nu mai sunt o străină pe holurile liceului . Lumea mă salută și îmi zâmbește iar eu ii salut pe ei .
Dau primul meu test la mate pe care sunt sigură că o să îl pic . Pe cât de bună sunt la literatură pe atât de slab mă descurc la mate .
Când intru in cantină, Lucas imi face semn cu mâna să mă duc la masa lor . Zâmbesc și mă apropii .
Imi trage un scaun de lângă el :
-Stevens!
-Hei !
Mă așez.
-Ce ai mai făcut?
-Nimic special . Am dat doar un test la mate pe care sunt sigură că o să îl pic.
Lucas chicotește și ridică mâna ca să bat palma cu el :
- Bine ai venit in club ! Mă bucur totuși că nu ești o tocilară pentru că atunci ar fi trebuit să bați palma cu Landon în acest moment .
Cei de la masă Chicotesc . Mă uit la Landon și îi aștept reacția dar el nu face nimic mai mult decât să își dea ochii peste cap :
-Hei! Astăzi e primul meci din sezon. Vi să îl vezi ?
-Jucați fotbal ?
Ii intreb .
- Eu da . Landon se crede mai mult mica sirenă.
Lucas chicotește dar Mindy se întinde de lângă el și îl pleznește peste cap ceea ce îl face să râdă și mai tare . Mindy se apleacă peste masă ca să îmi spună:
-Landon merge la înot. Și e chiar foarte bun . Anul trecut a ajuns la olimpiada națională .
Ii aruncă o privire urâtă lui Lucas după care imi zâmbește și se așează iar pe locul ei :
-Tu practici vreun sport ?
-Am incercat baletul când eram mai mică dar se pare că am două picioare stângi.***
Normal că m-am dus la meciul de după amiază. Stadionul era mai mare decât imi imaginasem.
Am găsit un loc liber și după câteva clipe lângă mine s-a așezat Landon :
-Hei!
-Hei!
Imi întinde o pungă de chipsuri iar eu iau unul.
-Deci ai venit să vezi meciul ?
-Da. Nu sunt cea mai infocată fană dar nu vreau să pierd nici o activitate .
Landon dă din cap:
-La liceul nostru se pune foarte mult accent pe sport . Trei colegii au vrut să îl recruteze deja pe Lucas datorită evoluției sale la fotbal și nici macar nu a început sezonul de depunere a aplicațiilor pentru facultate .
Dau din cap . Meciul incepe și eu încerc să îl urmăresc cât să și înțeleg ceva din el . Am grijă să huiduiesc atunci când o fac și cei din jurul meu sau să mă bucur la momentele in care trebuie .
Lucas dă două goluri . Și așa echipa lor câștigă.
Eu și Landon coborâm din tribună și ne întâlnim cu Lucas care e plin de energie și strigă împreună cu coechipierii lui . Când mă vede vine spre mine :
-Stevenens ! Am câștigat.
- Știu . A fost un meci grozav .
El da din cap :
-Mergem să sărbătorim. Vii cu noi ?
Mă uit la el și la ceilalți . De ce să zic nu ?
-Da.
-Grozav ! Așteaptă-mă în parcare . Mă duc să mă schimb și vin imediat .
Dau din cap și mă îndrept cu Landon spre parcare .
-Lucas mi-a spus că merg să sărbătorească. Vii și tu ?
Landon scutură din cap :
-Am ceva treabă prin oraș.
-Oh.
Gândul că nu o să vină și el mă face să îmi mai piară din entuziasm .
-Păi ne vedem .
-Sigur .Lucas vine și urcam in mașina lui . Mă gândesc că familia lor trebuie să fie una bogată având în vedere că fiecare are mașina lui chiar dacă merg la aceeași școală.
-Unde mergem ?
-La un bar din centru . O să îți placă.
Dau din cap și îi zâmbesc.Ieșirea a fost plăcută . Prietenii lui Lucas sunt foarte gălăgioși și am făcut cunoștință cu ei în afară de Cain și Mindy pe care ii știam deja .
Am stat până s-a făcut destul de târziu și la sfârșit, Lucas s-a oferit să mă ducă acasă:
-Te-ai simțit bine ?
-Da.
-Mă bucur că te integrezi , Stevens.
Își așează pe cap șapca neagră cu NY pe care o poartă.
Când ajungem in fața casei , cobor din mașină dar el coboră după mine . Se apropie și îmi ia obrajii in palme apoi mă sărută .
Il sărut și eu :
-Habar nu ai cât de mult imi doresc să fac chestia asta de vineri!
Mă inroșesc iar el imi face cu ochiul:
-Ne vedem mâine, Stevens !
CITEȘTI
Două secunde ca să o pierzi #Finalizată
RomanceLandon pare alegerea perfectă, frumos, protectiv și cu țeluri înalte , e visul oricărei fete . Lucas e mai mult exemplul de așa nu , dar cu toate acestea , Penny , nu poate să se opună atracției pe care o are față de el . ,, Ce poate fi mai...