Capitolul 9

6.6K 432 19
                                    

5 ani în urmă
   Penny

   Următoarea zi am intrat in școală cu o pereche de blugi și tricoul lui Lucas pe mine .
  Imi era destul de mare așa că am băgat marginile în pantaloni . Însă nu asta era ideea.
  Lumea se uita la mine . Adică se uita cu adevărat la mine . Imi zâmbeau , unele persoane cu care nu vorbisem în viața mea mă salutau și știam că toate acestea sunt datorită faptului că pe tricoul meu scrie Lucas Shaw.
  Când am intrat in cantină , Lucas mi-a zâmbit și a venit spre mine . M-a luat în brațe și m-a sărutat . Fără să îi pese că toată lumea se uita la noi :
-Porti tricoul meu .
-Imi e puțin mare dar imi place .
-Oricum ar fi, îți stă mult mai bine cu el decât imi stă mie.
   Zâmbesc la complimetul său. Mă ia de mână și ne îndreptăm spre masa noastră. Mă așez dar Lucas nu . Mă sărută pe frunte:
-Mă întorc intr-o clipă . Mă duc să îi aduc prânzul , iubitei mele .
   Nu imi pot ascunde zâmbetul în momentul în care spune iubita mea . Lucas dispare la bufetul cantinei iar Mindy se uită la mine și zâmbește:
-Probabil că faci niște farmece cu adevărat bune, pentru că nu l-am mai văzut niciodată pe Lucas atât de atent .
-Sau să îi spună unei fete , iubita lui . continuă și Cain
  Zâmbesc și îmi aștept iubitul să imi aducă prânzul. Dar asta nu schimbă faptul că atunci când imi ridic privirea, din celălalt capăt al mesei mă privește o pereche de ochi verzi precum smaraldele .

    Landon

   Când am intrat in biroul secretarei și am văzut-o , primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost: E cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o în viața mea .
  Dar apoi când i-am privit ochii , am devenit curios . Curios să aflu tot ce se află în spatele lor . Curios să știu totul .
   Voiam să știu totul despre ea și îmi doream ca ea să devină totul pentru mine .
  Nu simțisem niciodată în viața mea ceea ce am simiț acum în cele trei secunde de când o privesc .
 
   Avea o voce moale , dulce încât îți făcea plăcere să o asculți. Avea obiceiul să își dea după ureche o șuviță de păr care îi cădea pe obraz . În cinci minute acela devenise gestul meu preferat.
  Își mușca și buza când era agitată dar nu era conștientă de acest gest . Părea să fie ceva natural . Ceva ce face pur și simplu .
  Creierul meu nota fără încetare toate informațiile pe care le putea aduna despre ea .
  Voiam să o întreb atât de multe lucruri . Voiam să știu care e mâncarea ei preferată . Care ar fi slujba ideală pentru ea ? Voiam să mă uit în ochii ei până când să imi dau seama cu siguranță ce nuanță de maro sunt .
   Voiam să fac toate astea și aveam de gând să le fac . Iar ea părea de asemenea încântată de prezența mea . Cel puțin asta înțelegeam din modul în care se uita la mine pe furiș și îmi zâmbea timid .
   Părea că o să meargă . Toate lucrurile păreau că o să meargă. Asta până când am intrat in cantină și m-a întâlnit pe Lucas .
   Totul a durat până când l-a întâlnit pe Lucas . Normal că și el o observase. Nu aveai cum să nu o observi pe Penny.  Până și numele ei era unul special . Un nume pe care nu il auzeai prea des.
  Apoi s-a întâmplat cum se întâmplă mereu . Lucas și-a pus în aplicare farmecul iar ea a devenit imediat interesată de el , uitând de mine .
  Am crezut că Lucas o să treacă repede peste, că va fi doar un flirt scurt cu noua fată dar nu s-a întâmplat așa .
  A început să iasă cu ea . Să o invite la petreceri , până să îmi și vorbească despre ea . Lucas nu vorbește niciodată despre fete pentru că nu ar fi avut mai mult să îmi spună decât că s-a culcat cu ele . Când i-am spus asta, el s-a uitat la mine și a zis ,, Cu Penny e diferit . " Normal că e diferit . Ea e diferită. Nu e ca nicio altă fată pe care am întâlnit-o vreodată.
  Penny e diferită . Unică intr-un mod care te face să fi atras de ea și să îți dorești să îi descoperi misterul pe care îl ascund acei ochi căprui .
  Când Lucas a numit-o iubita lui , am știut că am pierdut acesta bătăile. Știam că trebuia să mă resemnez dar nu puteam . Nu mă puteam gândii decât la ea . Penny.

Două secunde ca să o pierzi #FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum