5 ani în urmă
PennyLucas mă cuprinde în brațe, gest pe care eu îl ador . Mă face să mă simt atât de mică și protejată . Mă sărută pe gât cjiar dacă suntem în cantină și apoi se lasă pe scaunul de lângă mine:
- Ce zici, vrei să vi astăzi pe la mine ?
-Lucas , vin pe la tine cel puțin de trei ori pe săptămână.
-Da, dar vii ca să faci teme cu Landon iar asta e destul de nașpa. Eu vreau să vii la mine, ca și când te-aș invita pentru prima dată acasă la mine .
Deșii am mai fost de multe ori la el acasă, acum când mă gândesc la oferta lui , inima începe să îmi bată mai tare .
-Deci, vrei să vii?
-Da.
El rânjește:
-Grozav !
Își întoarce șapca cu NY și îmi fură un cartof prăjit de pe tavă. Apoi se lasă pe spatele scaunul și își pune o mână pe după umerii mei .
Eu zâmbesc pentru că simt fluturași în stomac și mă simt fericită. Cain și Mindy se contrazic pe ceva iar Landon se uită țintă la mine .
Ii zâmbesc iar el imi raspunde după câteva clipe . Destul de repede, dar destul de târziu încât să îi văd expresia incruntată de dinainte .
***
Când am ajuns la Lucas acasă , acesta mi-a deschis ușa. Nu mi-a luat mult să îmi dau seama că suntem singuri acasă deoarce era mult mai liniște ca de obicei:
-Mama și tata sunt plecați cu Hope . Iar Landon are un proiect sau ceva de genul.
Dau din cap. Lucas mă conduce spre sufragerie unde sunt puse două pahare cu suc și niște biscuiți cu ciocolată. Mă așez pe canapea iar Lucas se pune lângă mine :
-Deci, ce ai vrea să facem ? Putem să vedem un film, sau să ascultăm muzică...
-Cred că un film ar fi bun .
-Bine. Mă duc să aduc laptopul din dormitor .
Dar eu îl urmez spre scări. Când intru in dormitor mă așteptam să găsesc ceva mult mai diferit . E surprinzător de curat.
Are mobila albă . Un pat mare de două persoane, un dulap , un birou și niște rafturi pline cu premii . Diplome , medalii și trofee la diferite concursuri sportive .
Mă uit la ele și nu pot decât să mă gândesc la faptul că singurele diplome pe care le am eu au fost pentru că am reușit să termin fiecare clasă .
Lucas își pune mâinile pe mijlocul meu iar eu chicotesc.
-Ai o mulțime de premii .
-Eh , nici măcar nu imi mai aduc aminte pentru ce sunt unele dintre ele . Uneori se primesc premii pentru orice .
-Landon mi-a spus de ofertele pe care le-ai primit de la facultăți. Tu ești chiar bun în ceea ce faci, Lucas .
Mă întorc spre el și îmi pun brațele în jurul gâtului său:
-Te-am văzut pe terenul de fotbal , Lucas . Intr-o zi o să fii un jucător faimos .
El imi zâmbete și se apleacă să mă sărute. Imi deschid buzele și îi permit limbii sale să intre în gura mea .
Își pune mâinile în părul meu și imi desface coada lăsandumi-l liber pe spate .
Facem câțiva pași și ne prăbușim pe pat . El cade peste mine .
Imi bag mâinile pe sunt tricoul său și el și-l scoate peste cap . Ne rostogolim și acum eu sunt deasupra sa.
Mă aplec și îmi trec limba peste abdomenul său bine lucrat până când ajung la gât unde îl mușc ușor și apoi imi trec buzele peste locul acela .
Il aud cum geme de plăcere. Mă rostogolește și când se uită la mine , ochii lui au o privire flămândă.
Imi scot tricoul și el imi dă jos pantalonii iar acum rămân doar în lenjerie .
Lucas mă sărută pe tot corpul iar eu simt că înnebunesc . Pielea imi ia foc iar dorința e din ce in ce mai mare :
-Lucas ....
El se ridică și se uită în ochii mei :
-Te vreu . Acum .
Ii spun . El rânjește și mă sărută pe buze . Mă mușcă de cea de jos și îmi șoptește:
-Ești atât de frumosă, Penny .
Apoi scăpăm și de ultimele haine dintre noi .***
Niciodată în viața mea nu m-am simțit ca și acum . Nu m-am simțit așa cu niciunul dintre băieții cu care am fost până acum .
Lucas mă ține în brațe. Încă suntem dezmbrăcați la el in pat . Mă sărută pe gât și se ridică din pat .
Își trage o pereche de pantaloni pe el fără să se mai obosească să își pună un tricou .
Mă ridic și eu , imi culeg lenjeria de pe jos și o îmbrac însă când vreau să îmi trag bluza pe cap , Lucas mă oprește .
Vine în fața mea și îmi întinde unul dintre tricourile sale . Are numărul său pe spate.
-Acum va trebuii să porți acest tricou ca lumea să știe.
- Ce să știe?
Il intreb eu . El imi ridică bărbia , mă sărută și îmi spune:
-Să știe că ești a mea . Iubita mea .
Iubita mea . Sunt iubita lui ? Sunt iubita lui !
Aproape că îmi vine să fac un dans al fericirii dar abea ce am început să fim împreună, nu vreau să îi dau un motiv să ne despărțim când o să vadă cât de jalnic dansez .
Ii zâmbesc lui Lucas și știu că nu am fost niciodată mai fericită . Simt fluturi in stomac . Simt că radiez de fericire și mă uit la el:
-Ai avut dreptate . Anul acesta ne vom distra de minune.
El imi rânjește și își lipește buzele de ale mele.
CITEȘTI
Două secunde ca să o pierzi #Finalizată
RomanceLandon pare alegerea perfectă, frumos, protectiv și cu țeluri înalte , e visul oricărei fete . Lucas e mai mult exemplul de așa nu , dar cu toate acestea , Penny , nu poate să se opună atracției pe care o are față de el . ,, Ce poate fi mai...