CAROLİNE AĞZINDAN
ANNEMİN BAĞIRMASIYLA UYANDIM. CAROLİNE ARTIK KALK OKULA GİTME VAKTİ
GİTMİYORUM OKULA FALAN BEN
ANNEMİN MERDİVENDEN YUKARIYA ÇIKTIĞINI HİSSEDEBİLİYORDUM. VE TAMDA DEDİĞİM GİBİ ANNEM KAPIYI AÇIP İÇERİYE GİRDİ KALK ARTIK KIZIM .
ANNEME GÜVEN VERİRCESENE
TAMAM GELİYORUM DEDİM ANNEM SAÇLARIMI OKŞAYIP KONUŞMAYA BAŞLADI . 20 DK SONRA SENİ AŞAĞIYA GELMENİ BEKLİYORUM GELMEZSEN BEN SENİ AŞAĞIYA DOĞRU SÜRÜKLERİM DEDİ . VE ODADAN ÇIKTI. MASADAN GÖZLÜĞÜMÜ ALIP GÖZÜME TAKTIM. AYAĞA KALKIP LAVABOYA DOĞRU YÜRÜDÜM . MERDİVENLERİN ORAYA GELDİĞİMDE TELEVİZYONDAN DUYDUĞUM SESLE YERİMDE DURDUM .
TELEVİZYONDAKİ KADIN KONUŞMAYA BAŞLADI
KİRTSAL GÖL'ÜN KATİLİ GERİ DÖNDÜ . VOORHEES LANETİ KISACA SİZİN YERİNİZDE OLSAM BU AYLARDA PİNİK YAPMAYA GİTMEM GENÇLER DİYORDU.
VE ONU TEK ALT EDEBİLEN TOMMY JARVİS 'TİR.
GÖZLERİMİ Bİ KAÇ KERE KIRIPIŞTIRDIM . YANLIŞ DUYMAMIŞTIM DİMİ AZ ÖNCE BABAM'DAN BAHSETMİŞLERDİ. NASIL YANİ BABAM Bİ KATİL'LE Mİ ŞAVAŞIYORDU . VAY BE DEDİM İÇİMDEN . BABAMIN MERDİVENDEN BANA BAKTIĞINI GÖRMEMİŞ OLDUĞUM İÇİN MERDİVENDEN YAVAŞ YAVAŞ ÇIKARARAK YANIMA GELDİ . VE BANA SARILDI .
BABA DEDİM VE BENDE SARILMASINA KARŞILIK VERDİM .
BABA
TOMMY :EVET GÜZEL KIZIM
BANA GÜZEL DEMEKTEN VAZGEÇ BABA SEVMİYORUM ŞU LAFI DEDİM .
TOMMY : TAMAM KIZIM
HEMEN KONUŞMAYA BAŞLADIM TELEVİZYONDAKİ HABERDEN HABERİN VAR DİMİ.
BABAM KONUŞMAYIP AŞAĞIYA GEL OKULA GEÇ KALIYORSUN .
HADİ AMA İLK DEFA BENİM SORDUĞUM SORUYU CEVAPLAMIYORDU .
VE BANA BAĞIRARAK YETER ARTIK KÜÇÜK HANIM HAZIRLAN GEL ARTIK .
TAMAM GELİYORUM BAĞIRMASAN COK HOŞ OLUR YANİ .
BANYO DOĞRU YÜRÜDÜM . AYNADAN GÖRÜNTÜME BAKTIM .
DİŞİNDE TEL OLAN VE O KADAR MÜKEMMEL BİR KIZ DEĞİLDİM . GÖZLÜĞÜMÜ 4 AYDIR TAKIYORDUM . VE TAKMADIĞIM'DAYSA DÜNYA SANKİ ÜSTÜME GELİYORMUŞ GİBİYDİ .
VE 3 SENEDİR SEVDİĞİM ÇOCUK Bİ KERE BİLE YÜZÜME BAKMIYORDU . SİNİRDEN DUVARA YUMRUK ATTIM . CANIM ÇOK ACIYORDU . AYNALARDAN NEFRET EDİYORDUM . İNSANA GÜZEL YANINI GÖSTERMEK YERİNE KÖTÜ VE BİÇİMSİZ YANINI GÖSTERİYORDU. SİNİRLE AYNAYA YUMRUK ATTIM O KADAR HIZLI ATMIŞTIM Kİ ELİMİN KANADIĞINI HİSSETİM . DOLAPTAN ELİMİ SARMAK İÇİN BİR BEZ ALDIM VE BAĞLADIM . SONRA ODAMA GİDİP HEMEN ÜSTÜMÜ GİYDİM VE AŞAĞIYA İNDİM
ANNEM VE BABAM BANA BAKARAK SONUNDA GELDİN
ELİMİ SWEATSHİRT CEBLERİNE KOYUP BABA HADİ GİDELİM GEÇ KALMAK İSTEMEM DEDİM BABAM BAŞIYLA ONAYLADI .
EVET YENİ BİR HİKAYE UMARIM BEĞENİRSİNİZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY VE BAYAN VOORHEES
HorrorBABAM TOMMY JARVİS ONUN TARAFINDAN PEK FAZLA SEVİLDİĞİMİ HİSSETMİYORDUM . ASLINDA ARKADAŞLARIM TARAFINDA'DA AMA BİR GÜN KİRSTAL GÖLE GİTMEMİZ İLE BAŞLADI.. VE BEN CAROLİNE JARVİS BİR KATİL AŞIK OLDUM BABAMIN DÜŞMANI OLAN BİR KATİLE O BENİ ÖLDÜRECEK...