Bölüm 6

48 13 1
                                    

herkes benden nefret ediyordu resmen 

dünya çok acımasızdı 

ve james bana tecavüz etmişti. 

şu an sadece uğultu duyuyordum . 

her şey iğrençti 

dünya pisliklerden ibaretti

sonunda dayanmayıp kaldırma oturdum .  onlardan çoktan yürüyüp kirstal göle gelmişlerdi .

etrafa bakıp  büyüleyici bir etkisi vardı neden herkesin buraya geldiği anlaşılıyordu. 

her yerde birer evler vardı  james konuşmaya başladığında mideme iğrenme dürtüsü gelmişti  şeytan diyordu ağzına geçir  .  kollarını katrina dolladığında sevgili oldukları çok belli oluyordu . 

fısıtıyla konuştuklarını anlayamıyordum .  katrina james dolladığı kolları ittip dove yanına gitti 

herkes biliyordu katrina ve dove 'nin sevgili olduğunu   ikisde kızlardı ve çok yakişiyorlardı ve çok minnoşlardı . 

finn: hadi bi eve girelim şu parti başlasın diyip içki şisesini gösterdi .  bana bakıp konuşmaya devam etti .

"caroline gelmek ister misin "  başımı hayır anlamında sallayıp yanlarından uzaklaştım buraya gelme sebepim evleri arastirip jason ve babamın sorunu anlamak .

aklımdaki düşünceleri bölen çalıların arkasından bize bakan jason voorhees oldu .

jason elini havaya kaldırıp finn'e  balta atmıştı finn yere düştügünde herkes bağırmaya çığlık atmaya başlamaştı. 

ben  kahkaha atmaya başlamıştım sebepsizce  james yanıma geldiğini hissettiğimde 

james: ne gülüyorsun salak kaşar 

diyip suratıma yumruk atmıştı . yere düştüğümde burnum kanmaya başlamıştı.  katrina ve dove james üstüne yürüyorlardı . 

en sonunda ayağa kalkıp james doğru yürüdüm tam dibinde durup 

"james jordan kesinlikle ben seni buraya gelesin diye sürüklemedim kendi mallığın yüzünden gelmiş olabilirsin " dedim bu sefer yumruk geçirme sırası bendeydi . james yumruk attıp yüzüne tükürdüm .

anca senin gibi sevgi yoksunu insanlar kadınlara tecavüz eder. dedim james yumruk fazla etki etmemiş olucak ki saçımdan tutup beni iple boynumu dolamaya başladı  yakındaki küçük bir ağaça bağladı .

kısaca beni asıyorlardı . bu james tam bir pislikti . serina emir verip ayaklarından tut hemen ölmesin demişti. serina ayaklarımı tutmuştu.

ayaklarımı tutan kişi bırakıp gitmişlerdi nefes almam zorlaşıyordu. ve sonunda bayılmıştım . 

uyandığımda değişik bi yerdeydim . 2 tane kafa buluyordu masa'da ve bide kazaklar  etrafa baktığımda  jason bana bakarken görmüştüm yanıma doğru yürüyüp  baltayı kaldırdığında  

" öldür artık beni seni lanet adam " dediğimde  öldürmemişti eliyle şapkamı çıkardığında saçlarıma dokundu  olmayan saçlarıma.

kendi maskesini çıkardığında "yüzünü görmek istiyorum diyip degişik bir yüzü vardı ama hoşuma gitmişti . mavi gözlerine dokundum . elimle yüzünü keşfe çıkmıştım resmen 

resmen babamın düşmanına dokunuyordum . 

kesinlikle asıldığım'dan dolayı nefes alamıyordum  ya da katil bana dokunduğundan dolayı nefes alma gücüm tükenmişti .

BAY VE BAYAN VOORHEESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin