Bölüm 2

56 21 0
                                    

ARABA'YA BİNDİĞİMİZDE BABAM BANA BAKIYORDU BEN İSE CAMDAN DIŞARIYI GÖZLÜYORDUM .

BABAM:  CAROLİNE BEBEĞİM SÖYLEDİĞİM ŞEY İÇİN ÖZÜR DİLERİM .

YÜZÜNE BİLE BAKMIYORDUM ÇÜNKÜ ONA SORU SORMUŞTUM ALT TARAFI KÜÇÜK BİR SORU

BABAM: SENİ VE ANNENİ KORUMAYA ÇALIŞIYORUM OLAY BU BEN CANAVAR DEĞİLİM KIZIM SİZE ZARAR GELMESİN İSTİYORUM SADECE 

CİDDİ MİSİN BABA CANAVAR OLMAN OLMAMAN UMRUMDA DEĞİL NEDEN KİRSTAL GÖL'DE OLAN OLAYI SÖYLEMİYORSUN NEDEN NE OLDU DA SAKLIYORSUN BABA 

PARDON CANAVAR SÖZÜMÜ GERİ ALIYORUM . SEN GERÇEKTEN CANAVARSIN GERÇEK BABALAR OLAYALARI ANLATIR BEN ANLATIYORUM SANA MESELA O LANET OKULA GİTMEK İSTEMİYORUM .

BAĞIRARAK YETER ARTIK İNMEK İSTİYORUM KALAN YOLU YÜRÜYEBİLİRİM DİYİP. 

BABAM ARABAYI DURDURMUŞTU . BENDE CANTAMI ALIP ARABADAN İNDİM . 

VE OKULA DOĞRU YÜRÜDÜM . İLK İŞİM KÜTÜPHANE'YE GİRİP . 

KİRSTAL GÖL HAKKINDA ARAŞTIRMA YAPMAKTI KOŞARAK OKULA DOĞRU YÜRÜDÜM .  DİĞER BLOKTA OLAN KÜTÜPHANEYE GİRDİM .

KÜTÜPHANECİ KIZ BANA GÜLÜMSEYİP 

HOŞGELDİN CAROLİNE 

HOŞBULDUK DEDİM . YANINA DOĞRU GİDİP SENDEN BİŞEY RİCA EDEBİLİR MİYİM TABİ Kİ 

KİRSTAL GÖL HAKKINDA KİTAPLAR VAR MI 

KIZ BAŞINI SALLAYIP VAR' DA NEDEN SORUYORSUN 

AKLIMA GELEN İLK YALANI SÖYLEMEK ZORUNDA KALDIM .

YA BENİM TARİH ÖDEVİM VARDI ACİL ONUN İÇİN LAZIM 

KIZ DEFTERİ AÇIP BİR ŞEYE BAKIP BANA DÖNDÜ B 22 NUMARALI DOLAPTA VAR ALABİLİRSİN DEDİ. 

KÜTÜPHANE KARTIMI MASAYA KOYUP B22 NUMARALI RAFA DOĞRU GİTTİM . HIZLICA KİRSTAL GÖL HAKKINDA YAZAN KİTAPLARI BAKMAYA BAŞLADIM SADECE 4 TANE VARDI 4 ALIP TAM GİDİCEK'KEN RAFIN ALTINDA ESKİ BİR GAZETE VARDI ONU DA ALIP ETRAFA BAKTIM VE ÇANTAMA KOYDUM.

KIZ KİTAPLARI GEÇİRİP TAMAMDIR İSTEDİĞİN GÜN GETİREBİLİRSİN DEDİ. VE KOŞARAK ORADAN UZAKLAŞIM EVE DOĞRU YÜRÜMEYE BAŞLADIM.

KİTAPLARI EVDEKİLER GÖRMESİN DİYE ÇANTAMA KOYDUM. 

ARKAMDAN GELENİN JAKE OLDUĞUNU GÖRDÜM . 

NAPIYORSUN BU ARADA EZİK OKULDA OLMAN GEREKMİYOR MU SENİN DİYİP 

BENİ YERE İTİMİŞTİ VE ÜSTÜM BAŞIM ÇAMUR OLMUŞTU. VE YÜZÜME SERT BİR YUMRUK ATMIŞTI O SIRADA BAŞIM DÖNMÜŞTÜ KENDİMİ ÇAMURLARIN ÜZERİNDE   VE SONRASINDA BABAMIN KUÇAĞINDA EVE GELİŞİM .






BAY VE BAYAN VOORHEESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin