Grace:
To už jsi zapomněla na Nathaniela? Samozřejmě, že jsem na něj nezapomněla! Jen nemůžu pořád čekat, chápeš? Už jedenáct let jsem to vydržela. *Smutně pokrčí rameny*
Máš ráda jednorožce? Už jsem říkala, že je miluju!
Dáš mi svou korunku, když ji už nenosíš? Promiň, ale tohle ti nemohu splnit... naposledy jsem jí viděla ten večer, když... chápeš.
Máš vážně ráda Jonathana, vždyť je to debil? Já si nemyslím, že je debil. Možná, že nemá úplně nejlepší minulost, ale o to víc si ho vážím!
Už tě Jonathan představil svým rodičům? Zatím ne...
Už jste byli s Jonathanem... jaksi... v posteli? Budu k tobě upřímná, ano? Spala jsem s ním dávno před tím, než mi vyznal lásku.
Máš nějakého domácího mazlíčka? Bohužel ne *smutný pohled*
Kdy máš narozeniny? 21. Května
Jonathan:
Nechceš doufám Grace odkopnout?! Nemám to v plánu, věř mi. *mrknutí*
Kolik ti vlastně je? Je mi o rok víc než Grace, 19.
Věříš na jednorožce? Pokud ano, jak ten tvůj vypadá? Jakože... asi v ně přímo nevěřím, ale i tak jich doma (díky Grace) mám v celku dost. Každý vypadá jinak.
Kdy máš narozeniny? 12. Října
Jaké máš s Grace úmysly? No... jen ty nejlepší. Chránit jí, starat se o ní a tak různě... nevím, co nám osud přinese, ale rozhodně jí nechci odkopnout.
Nathan:
Kde jsi? V takovém malém městečku v Jižní Americe. *nevinný úsměv*
Vrátíš se ještě ke Grace? Jak jsem slíbil ve svém posledním dopisu, ano. Přesně za rok od toho dne kdy jsem odjel.
Máš nějaká zvířata? Mám rybičku jménem „Popi" *smích*
Byl jsi někdy tlustý? Myslím, že ne. *přemýšlí na oko*
Máš rodinu (rodiče)? Jak už bylo zmíněno, moje matka 'nedávno' zemřela. Otce jsem nepoznal a sourozence bohužel nemám.
Našel sis novou holku? Jakože... pár jsem jich poznal, ale s žádnou si nic nezačal.
Jaké je tvé povolání? Vzhledem k tomu, že jsem skončil vysokou školu, zatím nic moc... Učím sice místní děti na klavír, ale to za povolání nepovažuji.
Kdy máš narozeniny? 17. Únor
Banány? Nejím *drze vyplazuje jazyk*
***
Mám otázku i já na vás... umí někdo z vás trailery?
ČTEŠ
Královna - sláva za lásku /Short story/ (princess book 3)
Teen FictionZměnil jí! Z jejích dlouhých hnědých vlasů, se stali modré, dlouhé sotva po ramena. V očích přibyli čočky tak zářivé, až z pohledu i mrazilo. Z přezdívky blázna se stala jiná, královna. Smutek nahradila popularita, a lásku pýcha. A z naší malé princ...