Odpovědi :3

67 5 6
                                    

Ahojte! Strašně bych vám chtěla poděkovat za vaše odpovědi. Moc mě potěšila vaše účast :) Aspoň o něco málo víc jsem vás poznala, a toho si strašně cením. Vaše podpora mi dělá nepopsatelnou radost a dodává chuť do dalšího psaní. A proto vám vážně moc děkuji.

Měli jste na mě pět otázek: 

1)  Jsi pštrosofobik? Ne nejsem, uznávám že z nich jde malinko strach... ale není to tak hrozné, že bych z toho měla fóbii. Ty ano?

2) Si Potterhead? Upřímně ne. Miluju Harryho a všechno kolem něj, ale není to v takové míře, že bych byla potterhead. Jinak... taky jste v sobotu koukali? :) 

3) Fetuješ vůně balzámů a knížek? Ehm... ne. Asi jako každý "knihomol" miluji vůni knížek, ale že bych jí úplně fetovala, to ne. To samé s balzámy.

4) Máš ráda Milkshake? Moc ne, já miluju kebab :3

5) Kdy bude další charakter ask? Tuhle otázku jsem si nechala na konec... Charakter asky budou v tomto dílu dva až tři. Jeden mám v plánu udělat zhruba za 14 dní, kdy bude za námi zhruba jedna čtvrtina tohohle (posledního) dílu. Kdy budou ty další zatím nevím, ale počítám tak po novém roce. 


Na další kapču se můžete těšit zítra, dneska si mám v plánu pořádně užít s čerty. Co vy, nějaké plány? :) 

                                                                             S poděkováním, Vaše_Ann <3  

Královna - sláva za lásku /Short story/ (princess book 3)Kde žijí příběhy. Začni objevovat