Bana dönmenle hızla koşarak yanına geldim , Yağmurun melodisiyle birlikte sertçe dudaklarına yapıştım hiçbir şeyi düşünmeden. Göğüs kafesime saklanan parça çığlıklar atıyordu.
Bundan sonra ne olacak bende bilmiyorum kötü çocuk.. Ama güzel bir tokat yiyeceğim kesin.Yavaşça ayrıldım, olacakları beklemek için gözlerimi sımsıkı yumdum.
Fakat fakat bir rüya görüyorum gibiydi.
Ellerini yanaklarıma yerleştirerek bu sefer sen beni öpüyordun, işte o an dünyanın durmasını,rüya ise bitmemesini istedim.Dudakların sana göre fazla narinlerdi kötü çocuk, ve ben bu narinliği daha çok sevmiştim.
Dudaklarımdan ayrıldığınla utançla bakışlarımı yere indirdim.Şaşkın durmanın yanında kaşların çatılmıştı.
Omuzlarımda bir baskı hissetmemle yeri boylamam bir olmuştu.
"Benden uzak dur!"
Her rüya kısadır, o an bunu anladım Mark.
Birşey diyemeden benden kaçışını izledim.
Okulumda bana bir tek sen böyle davranıyordun , bir tek sen ezik görüyordun beni..Neden böyle yapıyorsun kötü çocuk?
Hırçın adam..Kaldırımdan destek alarak ayağa kalktım. Yağmur azalmıştı , dizimi hissetmediğimi fark ettim. Lanetler savurarak evime doğru yürüdüm, ağlamayacaktım bu sefer ağlamayacaktım.
****** ********
Yarınları sevmiyordum, gözlerim ise açılmayı sevmiyorlardı.
Uyuşuk bir şekilde yatağımdan kalktım , annemi uyandırmamaya özen göstererek hazırlanarak evden çıktım.Okul yolunu kısaltmak amacıyla ıssız sokaklardan yürüyordum,bu beni ürkütsede zorundaydım.
Kulağıma herzaman ki gibi kulaklığımı geçirecekken daha önce duymadığım kız sesi duydum.
"Hey Youra!"
Arkamı dönmemle sert yutkunmam bir olmuştu. Gereğinden fazla iri 2 kişi ve içlerinde lider kılıklı güzel bir kız.
"E-efendim"
Bana doğru geldiklerinde içimden bir ses sadece kaçmamı söylüyordu.
"Ceza vakti kızım!"
Dediklerini duymamla koşmam bir olmuştu, fakat dizimin acısından topallıyordum. Korku iliklerimi kaplarken kısa sürmeden yakalanıp yere sürüklenmem bir olmuştu.
"ben bişey yapmadım.."
"Mark oppanın altında inlerkende mi bu kadar masumdun!"
Duyduklarımla şaşırırken inkar etmek istemiştim fakat yediğim sert tokatla kafam sert zemine çarpmıştı.
Ve ard ardına gelen tekmeler..Sen mi bunu yapmıştın Mark? Sen mi böyle demiştin?
Canımı darbeler yakmıyor kötü çocuk Canımı yakan söylediğin yalan.."Sürtük"
"kaltak"
"fahişe"
"Ha-"
"hayır.."
Gözlerimin kapanmasıyla sadece tek bir şey diledim kötü çocuk.
Umarım ölüyorumdur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEART MİLES; Mark Tuan ✒
Short StoryAşk oyun oynar , Kazanmaya çalışıyordu genç adam çabalıyordu fakat ,fakat o hırçın bir aşıktı.. Zarar verdikçe onla doyuyordu. Düşünmüyordu bile bencil..bencil sevgisi. Kaybetmeye devammı edecekti? Finali yok siz tamamlayın. ✒M A R K T U A N ✒