/7/

263 26 17
                                    


Youra'dan;

'Beni  üzme , beni ağlatma.

Bazen  aşk yeterli  değil  ve 

yol  engebeli oluyor, nedenini bilmiyorum.

Beni güldürmeye devam  et  hadi gidelim sarhoş olalım.

Hadi  vahşi  tarafta  yürüyüşe  çıkalım. 

sağanak  yağmurun altında  seni  sertçe  öpmeme  izin ver.

Çılgın kızların  gibisin.

son   kelimelerini  seç , bu son sefer 

çünkü  sen ve ben  ölmek  için doğduk. '


Derin  bir  iç  çekerek  kulaklığımı  kulaklarımdan  çıkardım. Şimdi sıra  yağmurun zeminle buluşmasını  dinleme zamanıydı.  Usul  ,  usul yürürken boş  olan sokakta  adım benden başka adım sesleri duydum. Tedirgince adımlarımı  hızlandırdım, alışkınsın korkma youra korkma adımların hızlanmasıyla yağmur da hızlanıyordu. Derin  nefes alarak durdum ve hızla arkamı döndüm.

Ve o an döndüğüme lanet ettim, karşımda duruyordun  her zaman ki gibi kalp atışlarım alaylı çığlıklar atıyordu. Sertçe yutkundum , dudaklarım aralandı ama birşeycik söylememeyi tercih ederek arkamı döndüm.Tanrı şahidim ki Mark senden nefret edemiyordum. Boğuk sesin kulaklarıma firar  edince tekrar döndüm.

''Hey ezik..''

Yağmurun hızlanması gözlerimi açamayacak  dereceye getirdiğinde gözlerimi kıstım. Şuan eminim ki ben çok rezil duruyordum dediğin gibi eziktim fakat sen yine de çok yakışıklı duruyordun Mark.

''Beni mi takip ediyorsun?''

Yüzündeki  sırıtıştan iğrenmem gerekirdi demi? Ancak ezikliğimin yanı sıra ben bir beceriksizdim. 

'' B-ben seni-''

Sözümü  kesen  beni  dinlemeden omzuma çarpıp çekip gidecek olmandı. Gözyaşlarım yağmura karışsa da olurdu. 

Bir tek bana böyle davranma dayanamıyordum.. Bir cesaretle bağırdım.

''HEY ! KÖTÜ ÇOCUK..''

Bana dönmenle  hızla koşarak  yanına geldim , Yağmurun melodisiyle birlikte sertçe dudaklarına yapıştım hiçbir şeyi düşünmeden. Göğüs kafesime saklanan parça çığlıklar atıyordu.

Bundan sonra ne olacak  bende bilmiyorum kötü çocuk.. Ama güzel bir tokat yiyeceğim kesin.


EVET YENİ BÖLÜM.. ÜZÜLÜYORUM OKUMAYA GÖRE VOTELER BAYA AZ BU BENDE İSTEK BIRAKMIYOR LÜTFEN DESTEKLERİNİZİ ESİRGEMEYİN.. 

HEART MİLES; Mark Tuan ✒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin