"Hyung başlayalım mı?"Gülerek bitmiş olan izmariti yere attım.
"Başlayın bakalım Bam"
Bam ve Yugyeom yüzlerindeki şeytani gülümseme ile elleri bağlı 3 aptal kızı ıslatmaya başlamışlardı.
Gülerek arkama yaslandım. Keyifli bir görüntüydü doğrusu , ıslak gömleklerinden sütyenleri belli oluyordu iğrenek suratlarına baktım. Eve gittikleri an havale geçireceklerine emindim.
Oturduğum.yerden kalkıp yanlarına giderek diz çöktüm.
"Bam durun."
Hepsi birden bana baktılar , sert bakışlarımı hepsinin gözlerine değdirdim.
Ortadakinin çenesinden sıkıca kavrayarak dişlerimin arasından konuşmaya başladım.
"Neden yaptınız bunu!?"
Gözlerini her kaçırışında daha çok çenesinden kavrıyordum.
"Cevabı vermezsen eğer buradan kurtulma şansı-"
İri yapılı ancak sacma görünüşlü kız korkuyla sözümü kesti.
"Hyo shin bize o kı-kızla sizin öpüştüğünüzü ve beraber bir eve girip birseyler yaptığını-"
Daha fazla dayanamayarak kızı susturarak çenesinden kavradığım hyo shin'e tokat attım , hızla saçından çekiştirerek sinirle konuştum.
"Sen kimsin lan! Kimsin.. Kimsin de böyle bir iftira atıp Youra'ya kıyarsın!?"
"B-ben sadece seni seviyordum Oppa çok seviyordum, tapacak kadar çok.
B-ben çok kıskandım.."ıslak sacları serbest bırakarak usulca ayağa kalktım.
"Bam ve yugyeom kanları bitse dahi dövmeye devam edin. İyi eğlenceler"
Hızla bodrumdan çıktım.Bedenimin yanma hissiyle üzerimde ki tişörtü çıkartarak odama girdim hızla.
Gördüğüm kişiyle gözlerimi defalarca kırpıstırdım hızlı bir şekilde.
"You-youra"
Karşımdaydın , dudaklarında ki küçük yara bile sende hoş duruyordu Youra..
Gülümseyerek sana yaklaştım , benim yaklaştığımı görünce ellerini gözüne götürdün hızla.
Sevimlisin Youra.. utandığını bilsemde daha çok yaklaştım."Evet bu ziyareti neye borçluyuz Bayan Youra?"
"Be-ben özür dilerim..
Bilmiyordum yani ben şey"Yüzün en kırmızı gülün rengini almıştı gülümseyerek belinden kavradım,dudaklarımı alnına bastırdım.
O an huzurla doldum..
"Mark"
Beni yavaşça ittirmistin.
"Ne oldu Youra?"
"Bu ezik,bu ezik seni seviyor.. kötü çocuğa aşık."
Sertçe yutkunarak ,sımsıkı sarıldım iyice bastırdım kendime.
"Özür dilerim Youra.. Bu kötü çocuk sana zarar vererek senle doymaya çalıştı fakat
sen doyumsuzsun güzelim"Gözlerin karşımda ışıl ışıl parlıyordu çok geçmeden dudaklarım hafif ince dudaklarına kapandı. Bana karşılık vermenle kalbim ve tüm bedenim titredi.
Bedenini usulca yatağa bıraktım.
İlk aşkımda , ilk dokunduğum kadında sen olacaktın Youra..[ umarım beğenerek okuyorsunuzdur sizlere danışmak istediğim bir şey var.
Yine Mark Tuan kurgusumu yazsam yoksa Got7 üyelerinden başka üyeye mi yazsam? Ve eğer yazarsam texting mi yoksa uzun anlatımlı mı yoksa bu tarz birşeyler mi olsun.. Eger fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum! ^^]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEART MİLES; Mark Tuan ✒
Historia CortaAşk oyun oynar , Kazanmaya çalışıyordu genç adam çabalıyordu fakat ,fakat o hırçın bir aşıktı.. Zarar verdikçe onla doyuyordu. Düşünmüyordu bile bencil..bencil sevgisi. Kaybetmeye devammı edecekti? Finali yok siz tamamlayın. ✒M A R K T U A N ✒