Μεριά Τάιλερ
"Έλα Τζένα πέρασε" της λέω.
Ακόμα έχω την απορία.... Τι με θέλει; Τι είναι τόσο σημαντικό και έπρεπε να με δει οπωσδήποτε.
"Λοιπόν; Θα μου πεις τι έγινε;" Την ρωτάω.
"Όλα στην ώρα τους Τάιλερ" μου λέει και κάθεται στον καναπέ.
"Ωραία...απλά ξεκίνα γιατί αρχίζω να ανησυχώ"της λέω και κάθομαι δίπλα της.
"Συγγνώμη για αυτό που θα κάνω τώρα... Ελπίζω η Ίζαμπελ να με συγχωρέσει κάποια στιγμή" λέει.
Δεν την καταλαβαίνω καθόλου.
"Λέγε Τζένα" της λέω επίμονα.
"Η Ίζαμπελ είναι με τον Ντέιμον" μου λέει απλά και ξεκάθαρα...
Τελικά όλοι το ήξεραν εκτός από εμένα.
"Το ξέρω" της λέω απλά και χωρίς να δείχνω να ενθουσιάζομαι με την είδηση.
"Από που το......" Λέει αλλά την σταματάω.
"Δεν έχει σημασία... Απλά το ξέρω" της λέω.
Δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε κι άλλο το θέμα...
"Νομίζω ότι κάτι συμβαίνει.... Δεν είμαι σίγουρη... Και ούτε ξέρω και πολλά για αυτό το θέμα... Μόνο ακουστα... Οπότε το έψαξα... Και νομίζω ότι έχω καταλήξει...μόνο που πρέπει να το επιβιώσεις και εσύ" μου λέει.
Μιλάει με γρίφους... Τι έψαξε; Τι βρήκε; Γιατί δεν είναι σίγουρη; Μα γιατί δεν μιλάει ξεκάθαρα;
"Μίλα ξεκάθαρα Τζένα" της λέω.
"Νομίζω...ότι η Ίζαμπελ έχει δεσμό δημιουργίας με τον Ντέιμον"Μεριά Ίζαμπελ
"Έμιλυ... Στο σαλόνι είναι." Της λέω όταν μπαίνει στο σπίτι...
Πάει προς το σαλόνι και τότε την βλέπει. Βλέπει την Κάθριν.
"Τι κάνεις εδώ Κάθριν;" Την ρωτάει απότομα.
"Γεια σου και εσένα Έμιλυ"της λέει εκείνη.
"Νικ... Δεν πάμε μέσα εμείς...να τις αφήσουμε να τα πούνε" λέω και την παίρνω και πάμε στην κουζίνα όπου ήταν και ο Ντέιμον.
Λίγο μετά επέστρεψε και ο Μάικλ με την Άλισον.
Πήγα έξω για να την βοηθήσω να φέρει τον Έντουαρντ και την Λίλυ μέσα.
"Μην πας στο σαλόνι... Είναι η Κάθριν με την Έμιλυ" της λέω και μετά της εξηγώ την κατάσταση.
"Έλα εδώ ομορφιά μου" λέω και παίρνω την Λίλυ στην αγκαλιά μου ενώ η Άλισον πήρε τον Έντουαρντ και τον πήγε στο δωμάτιο γιατί είχε αποκοιμηθεί.
Μεγαλώνουν τόσο γρήγορα... Και όσο μεγαλώνουν ομορφαίνουν απότομα.
"Πάρε την Λίλυ στην κουζίνα... Να της βάλω να φάει" μου λέει η Άλισον και πάει στο μπάνιο να πλύνει τα χέρια της.
Ξανά πήγα στην κουζίνα με την μικρή στην αγκαλιά μου.
Ο Νικ και ο Ντέιμον ήταν εκεί αλλά δεν μιλούσαν. Τα μάτια του Ντέιμον έπεσαν πάνω μου αμέσως μόλις μπήκα στην κουζίνα με την Λίλυ.
"Παιδιά εγώ πρέπει να φύγω.. έχω κάτι δουλειές να κάνω... Θα τα πούμε" λέει ο Νικ και αφού χαιρετάει την νίκη φεύγει.. έπιασα αρκετές φορές τον Ντέιμον να με κοιτάζει γλυκά.
"Τι είναι;" Αποφασίζω να τον ρωτήσω.
"Μου αρέσει η εικόνα" μου λέει.
"Δεν έχει κάτι ξεχωριστό η εικόνα... Είναι πολύ συνηθισμένη"του λέω.
Γυναίκες με παιδιά.. είναι συνηθισμένη εικόνα.
"Κανείς την κάθε εικόνα ξεχωριστή στα μάτια μου. Ακόμα και το πιο συνηθισμένο πράγμα πάνω σου φαίνεται ξεχωριστό" μου λέει.
"Γεια σου Ντέιμον" λέει η Άλισον η οποία μπαίνει βιαστικά στην κουζίνα.
"Γειά" λέει και εκείνος.
Η Άλισον πήρε την μικρή στα χέρια της για να την ταΐσει ενώ την ίδια στιγμή μπαίνει στην κουζίνα η Έμιλυ.
"Έμιλυ; Τι έγινε με την Κάθριν;Μεριά Κάθριν
"Τι κάνεις εδώ εδώ;" Ρωτάω όταν βγαίνω από το σπίτι της Έμιλυ.
"Σε περίμενα" μου απαντάει ξεκάθαρα.
"Νόμιζα ότι έφυγες" του λέω.
"Ναι έτσι έλεγα...αλλά μετά άλλαξα γνώμη" μου λέει.
"Λοιπόν;" Τον ρωτάω" Θα μου πεις τι θες;" Συνεχίζω.
"Αυτό που θέλω είναι απλό και εύκολο" μου λέει.
"Να το ακούσω" λεω.
"Θέλω να βγεις μαζί μου αύριο το βράδυ"Μεριά Ντέιμον
Πραγματικά η εικόνα που είδα ήταν από τις καλύτερες που έχω δει. Της πάει να είναι μαμά. Έτσι έμοιαζε . Σαν μαμά της Λίλυ. Κρίμα που δεν θα μπορέσει ποτέ να κάνει δικό της παιδί.. ποτέ δεν θα το ήθελα αυτό για εκείνη.. ποτέ δεν θα ήθελα να την καταδικάσω σε κάτι τέτοιο.. όμως τώρα έγινε και δεν αλλάζει. Έφυγα μετά από λίγο από το σπίτι της. Έπεισα έξω τον Νικ και την Κάθριν να μιλάνε. Καλά ο Νικ δεν είχε δουλειές να κάνει; Μάλλον η Κάθριν ήταν η δουλειά του. Κακό του κεφαλιού του αν μπλέξει μαζί της.
Μπήκα στο αυτοκίνητο και γύρισα στο σπίτι μου. Ο Τάιλερ ήταν καθισμένος στον καναπέ με ένα ποτήρι με ποτό στο χέρι.
"Καλώς τον"μου λέει όταν με βλέπει.
Δεν του μίλησα.. απλά άφησα τα κλειδιά του στο τραπέζι και πήγα να ανέβω στο δωμάτιο μου αλλά εκείνος με σταμάτησε.
"Περίμενε... Πρέπει να μιλήσουμε" μου λέει και σηκώνεται από τον καναπέ.
"Για ποιο πράγμα;" Τον ρωτάω.
"Για την Ίζαμπελ.. και για τον δεσμό δημιουργίας που πιθανόν να έχει μαζί σου"______________________________________________
ΧεϋΤι κάνετε;
Λοιπόν αποφάσισα να σας κάνω στο τέλος κάθε κεφαλαίου ένα σποιλερ έτσι για να έχετε μια ιδέα για το τι θα περιμένετε... Αυτό δεν θα γίνεται πάντα... Μόνο όταν κρίνω εγώ ότι πρέπει να σας βάλω να σκεφτήτε τι μπορεί να γίνει μετά... ( Έτσι για την αγωνία την δική σας 😍😂)
Λοιπόν...
Τι γίνεται με αυτόν τον δεσμό δημιουργίας;
Είναι αληθινός τελικά ή η Τζένα έχει κάνει λάθος;
Ο Ντέιμον πως θα το πάρει μετά την αποκάλυψη αυτής της είδησης;
Τι τρέχει ανάμεσα στην Κάθριν και τον Νικ;
Τελικά η Έμιλυ και η Κάθριν τα βρήκαν ή όχι;
Spoiler:⬇⬇
[ Ένα τεστ και ένα ραντεβού θα πραγματοποιηθούν]
Νομίζω όλοι καταλάβατε πιο θα είναι το ραντεβού 😍😍
Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋💋💋
ESTÁS LEYENDO
The Vampires [Book 3]
Vampiros[Αναγκαστική Ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "The Vampires" και του δέντρου βιβλίου "The Vampires Book 2] Μετά το λάθος της Κάθριν με την Ίζαμπελ έτοιμη να πεθάνει υπάρχει πανικός από όλους γύρω της. Μετά από όλα αυτά η Κάθριν αποφασίζει να αφήσει ήσυχο...