Yemeğimizi yedik sofrayı topladık ve öküz gibi yaylandık. Göbeğini ovan yaşlı amcalar gibi bende göbeğimi ovmaya başladım ve beni izlediğini gördüm.Utandım ve hanım kız oturuşu yaptım.Yine güldü ve yanıma geldi.Dibime girdi desem daha doğru söylemiş olurum.Yine küçük bi öpücük bıraktı ve başımı omzuna yasladı.Saçlarımla oynamaya başladı ve telefonum çalmaya başladı.
"Sı*ıyım böyle işe!" dedi ve ben gülmeye başladım.Arka cebimden telefonu çıkardım ve Sook arıyordu.Aptal çocuk..
"Alo..Noldu?!" Gayet samimiyetsizce konuşuyordum ve Tae telefonu elimden kaptı.
"Alo!Noldu??Biz eve geldik..Ne demek nasıl?Eve geldik eve!Yok bişey..Bidaha sevgilimi rahatsız etme,gözlerini burnuna sokarım..!" Telefonu kapattı ve ben yarılıyodum. Gözlerini burnuna sokarım..Yaratıcı çocuk.
"Ne demeye arıyo bu şerefsiz seni?!" Ben hâlâ gülüyodum ve kolunu yumruklamaya başladım.İkimizde durduk ve ben kollarımı onun boynuna doğru uzattım.O da dudaklarını büzüp çok tatlı bi hâl aldı ve boynunu kollarımın arasına yaklaştırdı.Boynuna sarıldım ve
"YUH LAN NAPIYONUZ!!!" Sesiyle birbirimizi itmemiz bir oldu.Gelen bizim tayfaydı ve ağzım açık kalmıştı.Birbirimize baktık ve ben ayağa kalkıp
"Sanki yemekmi çalıyo?Telefonum ocakta kaldı..Ya üff telefonum mutfakta ve çalıyo!!" Haykırmıştım ve herkes arkama bakıyodu. Bende arkamı döndüm ve ne göreyim?? Tae arkamda benim telefonumu çocuklara doğru sallıyor ve
"telefonu burda yalan atıyooo!!" Herkes gülmeye başladı ve ben kıpkırmızı olmuştum.Herkes Tae'nin yanına hücum edip neler olduğunu merak ederken ben banyoya koşup yüzümü yıkadım.Kıpkırmızı olmuştum ve kendi yüzüme bakıp gülerken arkamda Jin'i gördüm.
"Hayırdır minnağım?Gizli saklı işler?" Gözlerimi kırpıp duruyodu ve
"Yaa Jiin!" diyip ittirdim.İkimizde gülüyoduk ve salona gittik.Evin en ücra köşesiydi ve çok sessizdi. Jin'e olanları anlattıktan sonra biyoloji hocası mevzusunu kimseye anlatmaması için tembihledim.Ve içeri girdik.................
ve herkese anlattı jjsjsjsjjsjs yok yaa anlatmaz Jinimiz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gıcık!?
FanfictionKızımızın adı Sun Hee.Tae ile çocukluktan beri tanışıyolar ve evleri yan yana.Aileleri çok iyi anlaşmalarına rağmen bu ikisi hiç konuşmuyolar ve sadece okula birlikte gidiyolar.Tae biraz içine kapanık ve kızımız çok eğlenceli. Tae bu kızın yaptıklar...