Önümde yığılan kişiye bakmaya çalışıyodum ama ışığı açmak aklıma bile gelmemişti ve kapkaranlıktı.Koşa koşa ışığı açtım ve sırtüstü düşmüştü.Ağır bedenini bana doğru çevirdim ve bayılan kişinin Tae olduğunu gördüm!
"Lan!Bittim ben bittim yaa..!" Ayıltmaya çalıştım üstüne su falan döktüm ve gözleri açıldı.Elini direkt ensesine götürdü.Benim telaşlı sıfatımla karşılaşınca neler olduğunu yavaş yavaş kavradı.Uzandığı yerde gülmeye başladı.
"İyi misin?" dedim ama hâlâ gülüyodu. Kafasını salladı ve doğruldu.Yerdeki tavayı görünce biraz daha güldü ve ayağa kalktı benide elimden tutup kaldırdı ve el ele odama doğru yürüdük.Çok utanmıştım ve yüzüne dahi bakamıyordum.Yatağıma uzanmıştık ve sanırım birlikte uyuyacaktık.Kollarını bana iyice sardı ve en sevdiğim şarkıyı kulağıma söylemeye başladı.(Benim İstediğim STİGMA ,2U veya LİE ) Arada bi durup saçlarımı öpüyordu.Bende onun verdiği huzurla uykuya teslim oldum.. Uyandığımda arkamdan belime sarılan elleri hissettim.Ellerini tuttum ve ona doğru döndüm.Gözlerimi açmamıştım ve o yüzüme iyice yaklaşıp yanağıma küçük bi öpücük bıraktı
"Günaydın sevgilim.." Se..sevgilim mi?Duyduğum kelime karşısında şok geçirdiğim için gözlerim birden açıldı ve gözlerimi ona kenetledim.Gülümsedi.Kolumu boynuna attım ve biraz öyle kaldık.Sonra küçük bi buse kondurduktan sonra kulağıma fısıltıyla
"Sana bi sürprizim var.." dedi ve aynı ciddiyetle arkasına bile bakmadan odadan çıktı.Dudaklarım aralı bi şekilde arkasından baktım. Bi dakka bi dakka..Sürpriz mi? Yataktan hayvan gibi fırladım üstüme elime ne geldiyse giydim ve onu aramaya başladım tam mutfağa doğru ilerliyordum ki arkadan sol kolumda bi güç hissetmemle sırtımın duvara yapışması bir oldu.Korkudan gözlerim kocaman açılmıştı ve derin bi nefes almıştım.O olduğunu görünce nefesimi rahatlamışçasına verdim.
"Hayırdır?" Uzun uzun onun sağına bakıyordum.Yalan söylemeyi beceremezdim ve söyleyeceğim zaman hep sağa bakardım.Bu yüzden annem yalan söylediğimi çabucak anlardı.
"Şey ya..Elimi yüzümü yıkayacaktım da ondan şaaptım." İnanmadığı her hâlinden belliydi.
"Banyo odanın yanında güzelim." Aptal kafam al işte!
"Ha doğru..Şey ben yüzümü yıkayacaktım mı dedim? Hayır tabiiki su iççektim ben." Kolları hala duvardaydı.Ve kaçmam imkansızdı.............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gıcık!?
FanficKızımızın adı Sun Hee.Tae ile çocukluktan beri tanışıyolar ve evleri yan yana.Aileleri çok iyi anlaşmalarına rağmen bu ikisi hiç konuşmuyolar ve sadece okula birlikte gidiyolar.Tae biraz içine kapanık ve kızımız çok eğlenceli. Tae bu kızın yaptıklar...