"Tae..Ne işin var senin burda?" Donuk bakmaya devam etti ve
"Bu herif napıyodu?" Gözünden alev çıkacak diye korkmuştum ve
"Şey..Bende bilmiyorum.Ben yürüyodum sonra ona çarptım sonra o da biraz şaaptı..Öyle." Bana anlamaz gözlerle bakıyodu.
"Ne yaptı?" Haydaa..
"Yakınlaştı işte..Ya bende sana mesaj yazcam diye önime bakamadım..Senin yüzünden." Derin bi nefes aldı ve
"Şapşal..Kızım kaldırımda yürürken mesaj mı yazılır?Yürü gidelim şurdan.." kolumdan tuttu ve hunharca sürüklemeye başladı.
"Ah..Kolumu al eve götür istersen..Bi yavaş ol!" En sonunda cesaretimi toplayıp bağırmıştım ama yanlış bi hareket olduğunun sonradan farkına vardım. Tae ye ses yükseltmek..Az biraz riskliydi.
"Bağırmadın sen..Yok yok bağırmadın. Bağırırsan ne olacağını biliyosun." Evet biliyorum.Maalesef..Bizzat yaşadım.8 yaşındayken Tae ye bağırmıştım ve beni odaya kitleyip 3 saat açmamıştı.Ve bunu bi akşam yapmıştı. Annemler yurtdışındaydı ve ben Tae nin ailesine emanettim.Onlarında yıl dönümi olduğu için evde yanlızdık. Küçücük çocukları evde bırakıp eğlenmeye çıkmışlardı.Bende karanlıktan çok korktuğum için 3 saat ağlamıştım ve Tae en sonunda sesimi duyup açmıştı ve bana sarılmıştı.Küçükken kesinlikle daha fedakârdı. Oradan uzaklaştık ve çocukluğumuzun geçtiği parka geldik. Tae asla ama asla parkta oynamazdı.Sadece beni sallardı.Bende salıncağa oturdum ve
"Eskisi gibi beni sallasana.." dedim.
"Sığır gibi oldun seni nasıl sallıyım. Yine çocuklaştın kalk şurdan!" Az önce ayaklarımı yerden kesen o değildi zaten?!
"Az önce beni kaldıran sen değil miy.." Ve sallanmaya başladım.Arkama döndüm ve munzurca gülümsedim.
"Sook tan hoşlandığıma neden inanmadın?" Bu sorunun ardından salıncağı durdurdu ve karşıma geçip yere oturdu.Bende inip oturdum.Çimleri çok severdim ve bi tane çiçek koparıp oynamaya başladım.
"Sen o çocuğu sevemezsin." Çok ciddiydi ve korkmaya başladım.
"Neden sevemem?" Hıh..
"Çünkü o çocuk tam bi inek ama aynı zamanda güzel kız gördü mü yapışan bi çocuk.Sınıfta başka kız olmadığı için sana sarkıyo. Ayrıca onun tipi senlik değil.." Bu bir rekordu.Tae çok uzun konuşmuştu hem de benimle..Kendimle gurur duymuştum ve buna bi son verip lafa girdim.
"Birincisi beni güzel kabul ettiğin için teşekkür ederim.
İkincisi sınıfta 10 kız var.
Üçüncüsü benim tipim olmadığı kanısına nerden vardın?" Oh olsun..
"Sen sweatleri çok seversin,uzun saç ve uzun boylu erkekleri seversin.O çocuk hayatında sweat edinmiş mi bi sor.Ayrıca saçları kısa ve boyu senden belki 2 santim uzun.." Şoklardaydım.Bugün Tae nin en çok konuştuğu ilk gün ve benimle konuştuğu ilk gün.Bugün günlerdeeeen..
1 Şubat 2018. Unutmamam gerek..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gıcık!?
FanficKızımızın adı Sun Hee.Tae ile çocukluktan beri tanışıyolar ve evleri yan yana.Aileleri çok iyi anlaşmalarına rağmen bu ikisi hiç konuşmuyolar ve sadece okula birlikte gidiyolar.Tae biraz içine kapanık ve kızımız çok eğlenceli. Tae bu kızın yaptıklar...