Herşeyi anlattı ve bende gözlerinin içine bakarak onu dinledim.O adamı iyice öldüresim geldi ve sinirden sıcak basmıştı.Kamp alanından gitmeye karar verdik ve tüm eşyalarımızı toplayıp ormanda yürümeye başladık.Müdürün haberi vardı ve bize yolu tarif etmişti.Dikkat çekmeden çıkmıştık ve asfaltı görünce daha da rahatlamıştık.Sun Hee iyice rahatlamıştı ve yavaş yavaş eski neşesi geliyordu. Bizim eve geldik ve direkt mutfağa girdik.Açlıktan ölcektim ve Sun Hee'nin de öyle olduğuna eminim. Bişeyler hazırlıyodu ve bende masayı hazırlayıp yanına dikildim.Ondan bi türlü vazgeçemediğimi ve onun yanında fazlasıyla mutlu olduğumu fark edeli çok olmamıştı.Saçları belindeydi ve açıktı.Oflayarak sürekli geriye atıyordu.Yavaşça belinden kavrayıp onu kendime çektim ve sanırım tam zamanıydı.Gözlerime anlamsızca baktı ve ben konuşmaya başladım.
"Sana çok bağlandım.." Uzun bi sessizlik oldu.Sadece birbirimizin gözlerine bakıyorduk.
"Seni her şeyden herkesten kıskanıyorum.Seninle normalden fazla mutluyum.İlk defa seninle güldüm.Ben..seni seviyorum." Yavaş yavaş gözleri doldu ve korktuğum şey oldu.Ağlamaya başladı ve
"Ama böyle olmazki yaa.." dedi.Sımsıkı sarıldım ve bir daha onu bırakmayacağıma söz verdim.Daha sonrada dudağına küçük bi öpücük bıraktım ve elini tutup tezgaha geri döndük.Sürekli bana bakıyodu ve heyecandan hiçbir şeyi elinde tutamıyordu.Oturmasını söyledim ve alnını öpüp tezgahın başına ben geçtim......
~Sun Hee'nin ağzından~
Yaşadıklarımdan sonra hayatımda aldığım en mükemmel hediyeydi.Biyoloji hocasını pek sevmezdik ve bana böyle davranacağı aklımın ucundan geçmezdi.Eve geldik ve mutfağa girdik. Tae sofrayı hazırladı ve ben bişeyler hazırlıyordum.Beklenmedik bi şekilde belimden tuttu ve beni kendine çekti biraz öyle kalıp konuştuktan sonra bana aşkını itiraf etti ve ben salak gibi ağlamaya başladım.Ulan sanki evlenme teklifi.Bu huyumu sevmiyorum,fazla duygusalım. Neyse mutfakta her şeyi kırıp dökünce Tae de gülmekten bişey yapamadı ve beni oturtup tezgaha geçti........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gıcık!?
Hayran KurguKızımızın adı Sun Hee.Tae ile çocukluktan beri tanışıyolar ve evleri yan yana.Aileleri çok iyi anlaşmalarına rağmen bu ikisi hiç konuşmuyolar ve sadece okula birlikte gidiyolar.Tae biraz içine kapanık ve kızımız çok eğlenceli. Tae bu kızın yaptıklar...