Yukarı çıkıp,Aslının odasının kapısının önünde bekledim.Daha sonra kapıyı tıkladım ve;
-Anne,gidin başımdan! Kimseyle konuşmak istemiyorum! Dedi.
-Aslı benimlede mi konuşmak istemiyorsun? Diye sorduğumda Aslı'nın kapıyı açmak için geldiğini anlayabiliyordum. Çünkü ayak sesleri geliyordu.Kapıyı usulca açtı ve;
-Seninle konuşmak isterim tabi ki de,gelsene,dedi.
-Seni camdan gördüm.Üzgündün.Bana anlatmak istediğin bir şeyler var mı Aslı?
- Çok şey var Ela,çok!..dedi kızgın bir şekilde.
-Hangisinden başlamak istersin peki Aslı?
-Her şeyi biliyorum Ela,benden bir şey saklamana gerek yok!
-Nasıl yani her şeyi biliyorum,o ne demek ?
-Ailenin bir zamanlar derslerinin düşmesini bana bağlamalarını falan,her şeyi Ela,her şeyi!
-Aslı biz o konuyu hallettik ve kapattık.Artık bu konuyu konuşmaktan bıktım ben!
-Sana kızmıyorum Ela.
-Bu konuyu neden açtın?Benim bi suçum var mı bunda,ben anlamadım,herkes üstüme geliyor,artık çok sıkıldım Aslı!
-Ela bi bağırma!Seni anlıyorum ben ama...
-Beni kimse anlamıyor Aslı, sen bile! Sen bu konuyu bu şekilde açarak,sanki sana değer vermiyormuşum gibi davranıyorsun,ama neden? Sana ihanet mi ettim,ailem kızdı diye seni dostluktan mı sildim,ne yaptım,benim suçum ne Aslı NE!?
-Ela sakın ol! Diye bağırdı ve beni susturarak devam etti.
-Ben senin hakkında tek kötü bir şey bile düşünmedim,sen çok öfkelisin,ama böyle olmaz.Benim lafımı kesmeseydin bu kadar çok öfkelenmezdin! Dedi.
-Özür dilerim Aslı. Bu aralar kafam hiç yerinde değil.Birden sana patladım.Kusura bakma lütfen, dedim sakin bir şekilde.
-Şimdi beni dinle ve lafımı bir an bile kesme ! Dedi beni uyarırmışçasına ve devam etti.
-Rehberlik öğretmeni benim haberim olmadan,benden gizli annemi okula çağırmış,aynı konu için.Çünkü benim de ders notlarım bayağı bir düştü.Ama son zamanlar gerçekten o kadar çok takıldık ki,yanımızda bir ailemizin olduğunu bile unuttuk Ela! İkimizde bunun farkındaydık,ama tek sorun geç farkına vardık.Biz kabullensekte,kabullenmesekte ailelerimiz ve öğretmenimiz haklı Ela.Beni sakın yanlış anlama! Sana bir süre görüşmeyelim falan demiyorum,sadece bu dostluğumuzun içinde geleceğimizi kaybetmeyelim demeye çalışıyorum Ela...