1.BÖLÜM

554 27 6
                                    

Sabah baş ağrısıyla uyandı,dün gece ne olup bitmişti sadece bir kaç şey hatırlıyordu.Meryem,Enes,Başak ile akşam yemeği,parti,sonrası yok!
   Acaba kıza bir şey mi yaptı hiçbir şey bilmiyor ve hatırlamıyordu.Telefonunu eline aldı ve tam tamına toplam 70 kere aranmıştı.Enes,Başak ve Kaya.
    Orkun onlara  geri dönmek yerine Meryem'i aradı çünkü onu gerçekten çok merak ediyordu.Aradığı zaman içerden bir telefon sesi geliyordu,sesi takip etti.Meryem koltukta prenses gibi uyuyordu,Orkun donakalmıştı.Onu uyandırmamak için elinden geleni yaptı çünkü çok yorgun gözüküyordu.Telefonuna gelen ses kayıtlarını dinledi,ilk önce Kaya'nın ses kaydını dinlediğinde;
"Ulan oğlum ne güzel öptün dün gece kızı,hayırlı olsun valla kanka"
Enes'in ses kaydını dinler;
  "Kanka çok iyi bir başlangıç yaptın eve döndüğünüzde noldu hahahaha"
Başak'ın ses kaydı;
"Orkun hayırlı olsun valla mutluluklar hahahah"
 
    Orkun kendi kendine "Biz dün gece naptık ulan" diyip duruyordu.Meryem uyandı aynı şaşkınlık onun da yüzünden okunuyordu."Orkun noldu dün gece?Baş ağrısından ölüyorum."
"Bekle sana ağrı kesici vericem sonra konuşalım,olur mu?"
Orkun dolaptan ağrı kesiciyi alıp yanında bir bardak su alıp Meryem'e uzatır.Orkun'un her ne kadar başı ağrısa bile Meryem kadar kimseye kadar değer vermiyordu.
    Orkun'u ofisten arkadaşı Sude aradı.
"Orkun haberleri duydum,hayırlı olsun.Eski sevgilin Oya'ya nasıl açıklama yapıcaksın?"
"Sude sana defalarca Oya yok bitti dedim,ona açıklama yapmak zorunda değilim.Meryem'e aşığım ve hep öyle olacak."
"Tamam ama Oya çoktan duymuştur haberi rahat bırakmaz söyleyeyim dedim hadi görüşürüz ofise geç kalma"
"Baş ağrısından ölüyorum bugün gelemeyebilirim"
Konuşma bittikten sonra Orkun Meryem'in yanına salona gidecekti ki Meryem'i göremedi ve en sonunda odasına girip Meryem'i giyinirken yakalamıştı..
    Orkun direk arkasını dönerek;
"Kusura bakma şey ben seni merak ettim buradaymışsın ben içeri gidiyorum"
"Sorun yok" diyip güldü Meryem.
Orkun kahvaltı hazırlıyordu Meryem o kadar güzeldi ki o sarı bluzu tek omuzundan düşük bir şekildeydi.Kusursuzdu,aşık olmamak imkansızdı.
     Başak ve Enes'in planları doğru gidiyordu.Meryem ve Orkun'u sevgili yapacaklardı,Meryem ve Orkun'u güzel sürprizler bekliyordu.

İLK BÖLÜM BU KADARDI KISA OLDU AMA BİRAZ HEYECANLI BİTİRMEK İSTEDİM GÖRÜŞMEK ÜZERE:"))

You special for me || merkunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin