O kadar sarhoşlardı ki hiçbir şeyi gözleri görmüyordu.Bahçeye inip sarhoş sarhoş arabaya biniceklerdi.Enes direksiyon başına geçti yanına Başak.Arka koltukta da Meryem ve Orkun vardı.Kaza yapmadıklarına şükür edelim.Ama trafik polisi tarafından çevirildiler.
"Ehliyet ruhsat gençler?"
Enes ; "Tamam beaaa sakiin"
Bizimkiler yapmacık bir kahkaha attılar hala hepsi deli gibi sarhoştu.
Başak ; "ahahahah beaa dediii beaaaa"
Orkun ; "Hayır tırrreeek"
Meryem ; "50 kurrruuuuş"
Polis ; "Bizimle karakola geliyorsunuz"
Enes; "bizi diskoya götür ajjajajajajaj"
Meryem; "Hadi canıımmm diskoya götür bizi "
Başak; "Uçuuuurrr"
Polis hepsini arabadan çıkarıp karakola götürür.Polis arabasında bile rahat durmazlar.
Arabada 2 polis öne oturmuş 4 kişi arka koltuğa sıkışmışlardı.Orkun,Meryem,Enes ve Başak.
Başak camı açıp; "Bro bizi diskoyaaaa götürüyooooo"
Polis;"Kapat şu camı canımı sıkma benim!"
Orkun;"Tamamdır ya bişi diçem sen kimçin"
Meryem;"Bizi diçkoya götürüyyyo"
Enes;"Diçkoda kızlar var mı"
Başak;"Kapa laaan çeneeenii"
Karakola varırlar hepsi birden kusmaya başlar yavaş yavaş kendilerine gelirler.Hepsine teker teker 1000 Tl para cezası kesilir zar zor öderler ve polislerden özür dileyip eve dönerler.
Enes ; "Ulan polise hanginiz beaaaa dedi"
Başak;"Sen demişsin işte Enes hatta Orkun tırrek demiş Meryem 50 kuruş istemiş"
Orkun;"Başak kendini hiç olaya katmıyorsun bakıyorum"
Başak;"Ben masumdum hiçbişi yapmadım :D"Başak ve Enes eve dönerler.Orkun ve Meryem tek başlarına kalmışlardır.-Smut bölümleri yazmaya utanıyorum ama Bismillah:)-
Meryem yavaşça üzerindeki sarı üzerinde gri çizgiler olan hırkasını,ardından beyaz tişörtünü ve kahverengi pantolonunu çıkarır.Orkun ise üzerinde siyah üzerine kuru kafa olan tişörtünü artından mavi pantolonunu çıkarır.
"Bak Orkun,daha erken unutma tamam mı"
"Tamam tamam"
Orkun yavaşça Meryem'i öpüp koklamaya başlar.Meryem de baskın olmayan bir şekilde karşılık verir.İkisi o kadar mutluydu ki yüzlerinden okunuyordu. en sonunda uyuyakalırlar.Meryem,Orkun'a arkası dönük bir şekilde yatıyordu.Orkun ise Meryem'e sarılıyordu.Yarın evlerine İdil,Murat,Danla geleceklerdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You special for me || merkun
FanfictionBirbirlerine çok değer veriyorlardı,kör kütük aşıklardı birbirlerine.Ama bir sorun vardı.Acaba mutlu olabilecekler miydi?Bu hikaye merkun shipperlar için gelsin.Bir hayran tarafından yazılmıştır.