Kapı çaldı.Orkun kapıyı açtığı zaman karşısında Enes ve Başak duruyordu,onları içeri davet etti.Selamlaştıktan sonra üçü koltuğa oturdular.Enes,Orkun'na omuz atıp "hatunun nerden hatunun" diyip kahkaha attı.O an Başak ile gülme krizine girmişlerdi."Ne hatunu ne diyosun oğlum ya" "Hadi hadii çakal eve attın kızı" diyip yeniden büyük bir gülüşme yaşandı.Meryem salona girdi,Enes ve Başak ile selamlaştı büyük muhabbetten sonra Başak ;
"Dün ne oldu ya biz baya yorulmuşuz siz ne yaptınız"
"Ben ve Meryem bir şey hatırlamıyoruz aslında,siz?"
Enes araya girip "Valla benim en iyi hatırladığım şey Meryem'i öpmendi hatta sadece sen değil ikiniz de öyleydiniz mükemmeldi dostum"
Sonrasında Enes ve Başak,Meryem ve Orkun'u kandırarak ikisini bir odaya çektiler onları odaya kilitlemeden önce Başak yanında bir elbise getirmişti,gecelik gibiydi ve onu Meryem'in suratına fırlatıp; "Biz kaçtıkkk,sonra görüşürüz :D" diyip kilitlediler kapıyı.
10-20 dakika geçti,Meryem ve Orkun yatakta oturuyorlardı sadece.Orkun birden "Bu nasıl bir elbise sana yakışırdı neden giymedin?" "Sence neden giymedim Orkun" diyip gülüştüler.Sonrasında Meryem o elbiseyi giyerken o sırada Orkun'un heyecanı yüzünden okunuyordu.Başak ve Enes'in planları mükemmel bir şekilde işliyordu.Meryem elbiseyi giydiği zaman Orkun Meryem'e sarıldı,onu öptü.Evet gerçekten seviyorlardı birbirlerini.Akşam 04:21 de Meryem yataktan fırladı.Gece lambasını açıp; "ORKUN KALK NAPTIK ORKUN BİZ OF" Orkun kalkıp "Sakin olsana bir şey yok"
"DÜŞÜNDÜĞÜM ŞEYİ YAPTIK MI ORKUN"
"Bilmem ki"
"NASIL BİLMEM YA"
Meryem geceliğiyle birlikte salona geçip Başak'ı arar
"BAŞAK BİZ BUGÜN ORKUNLA GALİBA YAPTIK BİLMİYORUM GERÇEKTEN NAPICAM"
Başak uykulu uykulu bir şekilde
"ya tamam bi sakin çok uykum var Meryem yarın konuşalım"
"HAYIR HAYIR ŞİMDİ SANA GALİBA YAPTIK DİYORUM"
Başak ayılmış bir şekilde ;
"NE OHA BU KADARINI TAHMİN ETMİYORDUM EMİN MİSİN DAHA ÇOK ERKEN OHA"
konuşmaları bittikten sonra Meryem Orkun'un yanına gelerek;
"Orkun gerçekten oldu mu öyle bir şey"
"Hayır ya sakin ol gel uyu sabah konuşalım se seviyorum gel"
Orkun çok sakindi fakat Meryem her ne kadar Orkun'u sevse bile telaşlıydı,korkuyordu.1 GÜNDE İKİ BÖLÜM SİZİ SEVİYORUM BAKALIM İLERKİ BÖLÜMLER DE NELER OLACAK :) <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You special for me || merkun
FanfictionBirbirlerine çok değer veriyorlardı,kör kütük aşıklardı birbirlerine.Ama bir sorun vardı.Acaba mutlu olabilecekler miydi?Bu hikaye merkun shipperlar için gelsin.Bir hayran tarafından yazılmıştır.