Herkese keyifli okumalar diliyorum.
Bana destek için hikayeye yıldız atar mısınız?
Birde hikayemi hesaplarınız da paylaşırsanız çok mutlu olurum...
Eğer bir kusurum varsa affola. Acemiyim. Anlatım tarzım ya da kurgu hoşunuza gitmediyse söyleyebilirsiniz.
Keyifli okumalar...
....
“Birisi bir camı açar, birden haykırır
Sen de varsın ey hayat,
Tıpkı, ölüm gibi.”.....
Koca şişko...
Benim en belirgin lakabım. Ofiste biri söyledi sonra patladı gitti.
Şu gerçek ki, ben lakabımı sevmiyordum ama şimdi daha çok nefret ettim.
Olayın üzerinden 2 hafta geçti ve ben iki hafta önce zayıflamaya kesin olarak karar verdim.
Eve aldığım koşu bandı beni daha da motive etti doğrusu.
Ne zaman boş boş dursam hemen kendimi koşu bandına attım.Daha tartılmadım ama eminim ki 5 kilo verdim. Hissediyordum...
...
O gün ne mi oldu??
O gün benim kurtuluşumdu.
O gün yerle bir olmam ve aynı zamanda ayağa kalkmamın ilk günüydü.Kızmıyorum aslında Çağrı'ya benim gözümden perdeyi kaldıran o oldu. Hatta ona büyük bir teşekkür borcum vardı.
...
Bugün büyük gün tartılacaktım.. sabah büyük bir heyecanla dün aldığım tartıyı denemek için erkenden kalktım.
Kalbim küt küt atarak çıktım tartıya.
Hiç bir şey göremiyorumdum.
Hatta hissedemiyorum.
Galiba elim ayağım boşaldı.
Korkarak yukarıda olan başımı aşağıya indirdim.
Ve aylarca tartılmadığım o üç rakamlı kilomun 2 rakamlı kiloya düşmesini gördüğünde sevinçten yerleri gökleri delesim geldi.
O kadar sevinçliydim ki şuan 2 pasta gömebilirdim.
Şaka yaptım tabi ki.
Ben artık bıraktım o işleri.
Ha bu arada kilomu söylemedim...
Hazır olun
98.Tam tamına 9 kilo verdim.
Nasıl başardım bilmiyorum. Biliyor musunuz şuan ağlıyorum.. çok mutluyum ben hiç bir zaman bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum.
Birisine sarılma isteği gelince yatak odamda olan kendi ördüğüm ayıcığıma sarıldım.
Lise bir de yapmıştım. Yapma nedenim ise derin bir hüzündü.
Ben bu yaşıma kadar hiç baba ve anne sevgisi tatmadım. Babamla annem yaşıyor ama ben onların sevgisini hissedemedim hiç bir zaman.
Küçükken babamdan şiddet görürdüm. Annem ise babamdan korkusundan benimle pek konuşmazdı.
Annem bana hamileyken erkek diye beklemişler beni. Doktor erkek demiş bana tabi ki doğunca kız olduğum anlaşılmış. onların ailesine yakışır biri olmadığım için kendimden nefret ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCA ŞİŞKO
ChickLitÇaresizdim, çaresiz olduğum kadar da yalnız... Kendimi yalnız hissettikçe yemeğe sarılıyor, yemeğe sarıldıkça daha da şişmanlayıp odama kapanıyordum. Bir gün beni bir cümle bu hayattan alıp çıkardı. "Oo bizim KOCA ŞİŞKO beni özlemiş!" Artık eski Tuğ...