15 Septembrie 2010. Prima zi de liceu pentru Addi.
Addison,sau cum ii spun parintii "Addi", este o fata timida, fara prea multi prieteni,defapt un singur prieten,cainele ei Shiv. Ea nu se incadreaza tocmai la regina balului,datorita ochelarilor si a inteligentei sale uimitoare.Ea a fost premianta la toate si cand spun toate,vreu sa spun TOATE! Nu a fost olimpiada fara sa ia medalie de aur.Cu toate acestea,ea isi doreste sa se integreze ,sa aiba un iubit,dar pentru parintii ei scoala este mult mai importanta.
Si cum spuneam,este prima zi de liceu.Ceasul suna la 7 a.m.,Addi se imbraca,mananca micul-dejun si pleaca spre scoala.Ajunsa la "locul ei",Addi intra intr-o clasa,dar care nu este a ei,ci a celor din ultimul an.
-Aceasta nu este sala mea!Imi cer scuze! Spune Addi cu o voce tremuranda si plina de rusine.
-Nu este nici o problema!Poti sta daca ai curaj! Raspunse un baiat frumos ce statea in ultima banca.
-Nu multumesc! Ma duc sa-mi caut sala mea!
Addi se intoarce si pleaca,dar gandul ii ramane la frumuselul din ultima banca.Intra in sala ei unde se aseaza langa o fata foarte frumoasa.
-Buna!Eu sunt Addison.
-Hei!Eu sunt Emely!
-Vorbesti cu mine?Ai degand sa razi de mine?
-NU! Dece as face asta?
-Pentruca esti frumoasa!
-Cred ca trebuie sa te gandesti la motive mai plauzibile!
-Voiam sa spun ca tu esti frumoasa,iar in general fetele ca tine isi bat joc de fetele ca mine!
-Adica?Sa stii ca si tu esti foarte frumoasa,iar noi ne-am cunoscut acum 3 ani.Sunt fata de la olimpiada de matematica.Cea grasa,cu acnee,ochelari si aparant dentar.
-Nu pot sa cred!Vorbesti serios?
-DA! :)))
Profesorul intra in clasa,se prezinta,face prezenta si spune cum va decurge anul.
- Matematica este una dintre cele mai importante materii, asa ca vreau ca toti cei din aceasta clasa sa fie foarte atenti si sa inteleaga tot ce predau eu! Nu vreau sa aud pe cineva vorbind sau....
Emely si Addi vorbeau si depanau amintiri de la olimpiada de matematica si incercau sa se cunoasca mai bine, dar profesoara le-a observat.
- Fetele din banca a treia! In picoare in momentul acesta!
Fetele se ridica, lasa capul in pamant si asculta ce zice profesoara.
- Ce este ata de important incat a fost nevoie sa-mi deranjati ora?
- Ne cerem mii de scuze! Spune Addi cu o voce inceata si timida.
- Nu am nevoie de scuzele voastre! Sa nu se mai repete!
Ora s-a terminat, iar Emely si Addi au iesit pe hol pentru a se duce la urmatoarea clasa, la istorie.
- Nu-mi vine sa cred! Abia a inceput anul, iar o profesoara ma are deja pe "lista neagra"!
- Hei! Nu-ti face griji! Cand o sa vada ce se ascunde in creierul tau, o sa uite tot!
In timp ce mergeau, baiatul frumos si misterios venea in spre ele!
- Nu Nu Nu!
- Ce e? Ce s-a intamplat?
- E baiatul in clasa caruia am intrat azi!
- Uuu... E dragut,iar prietenul lui nu e rau deloc!
- Uite-l ca vine! Taci!
- Hei! Tu esti fata care a intrat azi la mine in clasa! Vrei sa mai intrii o data? Spune el cu un zambet afurisit pe fata!
- Nu multumesc!
- Poate nu vrei pentru ca nu ne cunoastem! Eu sunt Derek! Iar tu esti...?
- Nu conteaza!
- Hai spune nu fi timida!
Clopotelul suna, iar Addie si Emely pleaca in spre clasa.
- Salvata de clopotel! Spuse Addi.
- De ce spui asta? E super frumos si misterios! V-ati potrivii!!
- Taci si mergi! Spune Addie cu un zambet rusinos pe fata!
CITEȘTI
The Love Games
Mystery / ThrillerAceasta este o carte despre viata unei adolesente ce trece prin o gramada de lucruri neplacute din cauza unui baiat ce se descopera a fii un baiat rau.