<Draga jurnalule,astazi a fost o zi oribila. Am luat prima mea nota mica, iar ai mei or sa ma omoare. Partea ciudata este ca nu imi pasa deloc de nota sau de ei. Tot ce ma intereseaza este Derek. Singurul lucru la care ma gandesc este ce am vazut azi, cine erau oamenii aia. Am o gramada de posibilitati in cap:"1.sunt niste dealeri care ii cereau banii pe marfa? Imposibil, nu pare drogat. 2.Sunt niste hoti si discutau despre urmatorul furt? Posibil. 3.Niste criminali in serie? E prea plin de el ca sa stea sa-i pese de moartea sau viata cuiva."
Cum vezi, multe variante, dar niciuna valida. Cred ca ar trebuii sa il las in pace,pana la urma ce imi pasa mie de el si de" prietenii" lui? Of.. Pe cine pacalesc? Chiar imi pasa si vreau sa aflu. Asta inseamna ca.... M-am indragostit de el? Dar e imposibil! E un increzut si un porc cu ochi minunati care are un zambet splendid si cu o voce adanca si seducatoare... GATA! Nu, nu, nu! Trebuie sa ma axez pe scoala nu pe Derek! Dar totusi e atat de tentant. Pare a fii o greseala pe care o s-o fac cu atata patos incat va parea un lucru bun!
Ce dracu se intampla cu mine! Cine sunt? Eu nu iau note mici, nu injur! E doar vina lui! Cum fac sa ma opresc? Cum termin cu toate tampeniile astea? Mi-e dor de mine cea de dinainte de el! M-a stricat! Sunt defecta si nu-mi place!>
CITEȘTI
The Love Games
Mystery / ThrillerAceasta este o carte despre viata unei adolesente ce trece prin o gramada de lucruri neplacute din cauza unui baiat ce se descopera a fii un baiat rau.