Queen

10 1 0
                                    

          A trecut ceva timp de la incidentul cu Derek. Totul pare sa se fii linistit, iar viata lui Addi este calma si frumoasa,note mari, o prietena buna, nici macar o cearta cu cineva. Dar totul se termina, deoarece astazi Addi o intalneste pe Queen,cea mai populara si frumoasa fata din tot liceul. Clasa a 11-a, un par brunet si drept, ochi de culoarea oceanului, inalta si forme de invidiat.
           Ora 11:00 a. m.. Addi si Emely merg la cantina pentru a manca ceva. La doua mese distanta de ele, Queen si Derek stau impreuna, rad si se tin in brate.
            - Nu cred! Queen si Derek? Serios? Eu ti-am zis ca pierzi o partida buna!
            - Emely! Taci! Ma bucur ca sunt impreuna. Chiar se potrivesc.
            -Eu tot cred ca voi doi va potriviti.
            - Taci si mananca!
             In timp ce mancau, langa ele apre Queen.
             - Buna! Eu sunt Rose,sau cum cred ca ma cunoasteti voi, Queen.
             - Buna! Eu sunt Addi si ea e Emely.
             - Incantata! Voi sunteti in primul an, deci eu voi fii indrumatorul vostru. Va voi prezenta liceul, profesorii, cei mai importanti elevi si bineinteles, biblioteca, amfiteatrul si restul salilor si laboratoarelor.
             - Nu trebuia sa faci asta la inceput?
             - Ba da, dar am fost in turneu cu trupa de dans si nu am fost la scoala, dar acum sunt aici si pot face asta. Eu trebuie sa plec. Ne vedem maine si incepem prezentarile.
              Queen pleaca, iar Addi si Emely se uita una spre alta. Cu mult dispret in voce Addi spune:
              - Nu-mi place de ea!
              - De ce? Pentru ca e cu Derek?
              - Nu! Pentru ca e mult prea vesele si draguta si....perfecta.Adica e falsa!
              - De ce spui asta?
              - I se spune Queen, este cea mai frumoasa si populara fata din scoala, iar ea e draguta cu 2 anonime din primul an.
              - Mereu te grabesti sa tragi concluzii pripite. Asa ai crezut si despre mine.
              - Ai dreptate,dar de data sunt sigura!
              Clopotelul suna, iar Addi si Emely se duc la ora. In timp ce profesorul de franceza preda, Addi privea pe geam, trista si ingandurata. Dupa ceva timp il zareste pe Derek. In timp ce se holba la el, in surdina se aude vocea profesorului ce spune nervos "Quoi de plus intéressant en dehors de mon temps?" Addi, foarte bulversata ii raspunde:
              - Ma scuzati! Nu am inteles ce aiti spus.
              - Astazi ai un 2. Acum ai inteles?
              - Dar...
              - Gata. Continuam! Adverbele..
              Desii suparata, ea se gandea doar la Derek si la motivul pentru care este afara in tipul orei, dar cand isi intoarce capul il vede alaturi de 3 barbati(cam 30-35 de ani) care pareau foarte dubiosi si porniti pe scandal.

The Love GamesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum