Bölüm 4 "Arkadaşlık"

35 6 0
                                    

"Madem gitceksin.Giderken hem beynimden hemde kalbimden de gitmesini bileceksin.Geriye anılarımızı bırakmıcaksın.Hepsini alıp götürmelisin.En acısı da bu işte 'alıp götürmelisin herşeyi'diyememek."
🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭
Sabah gözlerimi alarmın sesiyle araladım.Hayret ilk defa bizim kızlardan önce uyanmışım.Masadaki su dolu sürahiyi aldım.Önce Buket'e sonra Bahar' a azcık su döktüm.Tamam abartmış olabilirim.1 Lt su döktüm hepsine.Hepsi yataktan öyle bir fırladılar ki.Hemen beni yatağa yatırdılar.Bahar ellerimden tutarken , Buket karnımdan gıdıklıyordu.
"Ahahah Bu-Buket hahahah ya-yapma"dedim zar zor.Artık yeterli olduğunu düşündüklerinde beni bıraktılar.İçeriye 4'lü erkek tayfası girdi.Gözlerini irice açmış bize bakıyorlardı.
"Oha çüş nasıl bir fantezi yaşıyorsunuz."dedi Berk.
"Buket in kızın üstünden.Kızı öldürceksiniz."dedi Kağan.
"Elvin'in kahkahaları koridordan dahi duyuluyor."dedi Demir.
"Bakın benim uyuyan güzelime.Sizin kızlar cadı." dedi Berk.Camila'nın yanına giderken.Camila fazlasıyla derin uyuyordu.
"Ya tabi kesin cadıyız."diye çemkirdi Buket.
Berk gidip Camila'yı uyandırmak için dudağından öptü.Öğğykk işte buna dayanamam.Galiba kusucam.Hemen odadaki banyoya gittim.Klozete çömelip kustum.Sifonu çektim ve ağzımı elimi yıkadım.Daha sonra banyodan çıktım.Hepsi bana tuhaf tuhaf bakıyordu.Yine ne yaptım ben?
"Neden hepiniz saldırcakmışsınız gibi bakıyorsunuz ?"dedim.
"Yoksa Buket seni becerdi ve hamile mi kaldın."dedi Berk.Gözlerim irice açıldı.Buket ise Berk'e göz devirdi.
"Olmayan şeyiyle mi becercek beni ?"dedim Berk'e.
"Ama şimdi neden laf sokuyosun.Senin gibi güzel bir kıza sokmak yakışıyormu?"dedi Berk.
Aras her zamanki gibi Berk'in kafasına şaplağı geçirdi.
"Yürüyün gidiyoruz.Sizde hazırlanın kızlar.Kahvaltıya az kaldı."dedi Kağan.Onlar odadan çıkarken bizde hazırlandık.Kot bir şort ve beyaz atlet giydim.Fazla açık olduğundan dolayı yarım kollu çok ince bir beyaz hırka giydim.Saçlarımı Bahar'a Hollanda örgüsü yaptırdım.Bir nemlendirici ve rimel sürdüm.Dolabımdan spor ayakkabımı da bulduktan sonra hazırdım.
"Hadi kızlar çıkalım." dedi Bahar.
"Ha bu arada unutmadan veriyim."dedi Buket.Daha sonra çantasından bir anahtar çıkardı.
"Seni arkadaşımız olarak gördüğümüzden sana da bir anahtar yaptırdık.Deponun anahtarı."Anhtarı bana verdikten sonra kahvaltı için aşağıya indik.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Son derse kadar ölmediğimize şükürler olsun Yarabbi.Bugün ders programında : Matematik,Biyoloji,Kimya,Tarih vardı.Buket zaten bütün dersleri uyuyarak geçirmişti.En arkada olacağı için uyuduğunu hoca görmeyecek zannediyor.Son ders benim en sevdiğim ders.Yani Türkçe.Hoca bizi fazla sıkmıyor.Eğlenceli aktiviteler yaptırıyordu.
"Evet çocuklar şimdi herkes defterinden küçük bir parça kağıt yırtsın.Kağıda en sevdiğiniz rengi.Rengin altına da adınızı yazmanızı istiyorum.Sadece 1 renk yazılacak."
Defterden bir parça kağıt kopardım.Gerçi benim en sevdiğim renk neydi? Bakın işte bunu hiç düşünmemiştim.Buldum evet benim en sevdiğim renk Siyah !
Hemen kağıda yazdım.Hoca gelip kağıtların hepsini aldı.
"İsimlerini okudukların beraber oturacaklar bundan böyle."dedi hoca.
"Buse ve Mert , Buket ve Kağan,Bengü ile Miray... En sondaa... Elvin ve Aras."
Dedi hoca.Hah tamam işte şimdi ayvayı yedik.Bırakın Aras'ı bir erkekle oturmak bile benim için iğrenç bir şey.Aslında doğruyu söylemek gerekirse erkeklerden eskisi kadar nefret etmiyorum.Ama yine de o öpüşmeler fln mide bulandırıcı.
"Elvin hadi kıım Aras'ın yanına geç."Hocanın sesiyle düşüncelerimden arındım.Çantamı alıp Aras'ın yanına cam kenarına geçtim.Allah'tan en arka sıradayız.Yanımdaki mikropu görmemek amaçlı kafamı pencereye çevirdim.Dışarıyı izlemeye başladım.Gökyüzü gri tonlarına bürünmüş yağmur hafif yağıyordu.Bir dakika şu an Mart ayındayız.Havaların günlük güneşlik olması gerkirken yağmur yağıyor.Şu an dışarıyı izlerken biri de bana eşlik ediyor.Evet doğru tahmin Aras.Aras da dışarıyı izliyor.Durun bakıyım orda birşey gördüm.Küçük bir kız çoçuğu yere düşmüş ağlıyordu.Kaşlarımı çattım.Annesi babası yok muydu ya ?
Hemen Aras'a döndüm.O da küçük kızı görmüş olmalı ki aynı anda ayağa kalktık.Kapıya koştuk."Hocam çok özür dileriz."dedim.Hemen koridorda o önde ben arkada koşuyorduk.Aras merdivenleri uçarak inerken.Bende 5'erli 5'erli iniyordum.Bahçeye geldiğimizde yağmur sağanağa dönüşmüştü.Bahçede her yeri aradık ama kızdan eser yoktu.
"Nereye gitmiş olabilir ? Daha demin buradaydı."dedim.
"Bilmiyorum."dedi ve omuz silkti Aras.Sonra geri adım attı.
"Elviiiiinnn kooooooşş."arkamda o küçük kız yüzü ve elleri kana bulanmış bize doğru koşuyordu.Aras beni elimden tuttu beraber ormana doğru koşmaya başladık.Durmadan yağan yağmur her yerimizi ıslatmıştı.Arkama baktığımda o kızın peşimizde olmadığını gördüm.
"Aras ya-yavaşla arkamızda yok."dedim nefes nefese.Bu cümleyi söylememden 2 saniye sonra küçük kız önümüzü kesti.Bu sefer ters yöne koşmaya başladık.Hemen okulun kapısından girdik.Aras okulun kapısını kilitledi.Heryerimizden su akıyordu.
"O da neydi öyle ?"dedim.
"Yağmurlu günlerde hep böyle şeyler yaşarız.Eskiden tımarhane olarak kullanılan yeri okul olarak kullanılırsa böyle olur."diye cevapladı Aras.
"Şey... Ben... Teşekkür ederim.Elimi tutup koşmama yardım etmeseydin düşünemiyordum olacakları."dedim.
"Kim olsa aynı şeyi yapar.Ne de olsa arkadaşlık buna deniyor."dedi.Yere oturdum.Sırtımı duvara yasladım ve bacaklarımı uzattım.Aras da gelip aynı şekilde yanıma oturdu.
"Neden en sevdiğin renk siyah ?"diye sordum.Ne yapabilirim meraklı birisiyim.
"Sanırım nedeni siyah renginin bana mutluluk ve huzur vermesi.Siyah rengine baktığımda kendimi güven dolu bir boşlukta hissediyorum.Yakıcı ve üzücü belirsiz birşey olmadığı boşlukta.Bence gecenin rengidir siyah."dedi Aras.Daha sonra ayağa kalktı ve elini uzattı.
"Burda daha fazla oturursak hasta olacağız.Islak kiyefetlerimizi değiştirmemiz lazım."dedi.
Ne kadar tereddüt etsemde uzattığı eli tuttum ve yerden kalktım.Beraber merdivenleri çıktık.Aras'ın odasına geldiğimizde Aras odasına gitmedi ve merdivenleri çıktı.
"Hey odan burda nereye gidiyorsun ?"diye seslendim arkasından.Bana cevap vermeden gitti.Bende kendi odama girdim.Üstümdeki ıslak kıyafetlerimi çıkardım.Altıma eşofman üstümede kalın bir kazak giydim.Ayakkabılarımın yerini panduflar aldıktan sonra örgümü açtım.Islak saçlarımı kuruttum.Ve akan makyajımı temizledim.Daha sonra kendime sıcak çikolata alıp pencerenin önündeki koltuğa geçtim.En sevdiğim kitabı alıp yağmurun keyfini sürdüm...
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Selamcıklar!
Yeni bölüm nasıl oldu ?
Oylarınızı bekliyorum sevdicekler!
Hoşçakalın

KARANLIK OKUL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin