Przyjaźń czy związek

8 1 0
                                    

-Po otrzymaniu informacji od Natalii że Dominik to jej brat Zosia była nie bardzo zadowolona bo wiedziała że jeżeli była by w związku z Dominikiem i gdyby z nim zerwała to Natalia była by na nią zła że zraniła jej brata -, Natalia spytała się Zosi czy ma do niej żal ze nie powiedziała jej wcześniej o bracie - Lecz Zosia powiedziała na to pytanie ze nie , nie ma , Natalia się uśmiechła , gdyż nie chciała stracić przyjaciółki .
Gdy było koniec przerwy Zosia wróciła do klasy lecz Dominika nie było w ławce -Więc Zosia spytała się Pani gdzie jest , Pani powiedziała że Dominik na przerwie się źle czuł wiec mama po niego przyjechała -Natalia była bardzo zdziwiona bo pierwszy raz mama przyjechała po Dominika zawsze Tata przyjeżdżał bo mama się bała jeździć .
Gdy skończyły się lekcje Zosia wróciła do domu a Natalia gdy weszła już do swojego pokoju to pierwsze za co się wzięła to spytanie się brata co mu się stało że mama po niego przyjechała a chłopak na to ... Bo wiesz ta Zosia co siedziałem z nią w ławce to się jej spytałem czy mnie lubi a ona odpowiedziała że nie - Natalia na to-ale ona w ogóle Cię nie zna więc dlaczego ma Cię lubić ? Lecz chłopiec na pewną chwilę zamilczał aż w końcu powiedział bo...bo...bo mnie każdy lubi od pierwszego spotkania . Natalia powiedziała że Zosia jest ina nie mówi czy jesteś ładny czy brzydki czy chudy czy gruby lub lubię Cię albo nie lubię Cię więc będziesz miał jeszcze szansę ale nie możesz jej obrażać bo będzie jej przykro : a Dominik na to upsss Natalia zapytała się a co Obraziłeś ja on na to można tak powiedzieć ,, dziewczyna zamilkła a chłopak Ale się pomyliłem ona mi sie bardzo podoba jest wyjątkowa lecz Natalia nie pozostawiła ani jednego słowa i wyszła z pokoju.
Na drugi dzień Dominik podchodzi do Zosi i ja przeprasza za wszystko i mówi jej ze podoba mu się a Zosia na to ale ja Cię nie znam wiec mi się nie podobasz chłopak poczuł coś czego nigdy nie czuł tak jakby cały świat mu się zawalił ... Pobiegł do łazienki i się zamknął Zosia myślała ze sobie coś zrobi więc poszła za nim gdy prosiła chłopaka żeby otworzył to on nic nie odpowiedział Zosia pobiegła po Natalię wychowawczyni i woźnego gdy prosili Dominika żeby wyszedł on na to nic... Woźny otworzył drzwi i ...

                                CIĄG DALSZY NASTĄPI
:#

Miłość Z Śmiercią Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz