у якій розповідається про таких героїв і такі події.
Якось, молода родина переїхала у село Сподобівка. Їх маленький, нічим не примітний будинок знаходився біля хутора Затишок. Головою родини був Семен Койдишев. Цей чоловік не старий і вже не молодий, гарної вроди, чорнявий. Високий та сильний, мужній та водночас сором'язливий. Він, Семен, зумів закохати в себе Оксану, свою майбутню дружину. У свою чергу, Оксана молодша від нього на три роки. Вона енергійна та дуже сильна жінка, сором'язлива, розумна. Її вроді заздрили усі дівчата із села. Мабуть, тому вони і одружилися, бо вже дуже схожі за характером. У них було двоє синів. Старший, Олександр, названий на честь свого дідуся, весь пішов у батька: був працьовитим, витривалішим, ніж його брат, та чесним. Його брат, Микола, був йому протилежним і по характеру, і по вроді. Якщо Олександр був чорнявим, то Микола – русявим; якщо Олександр був чесним та роботящим, то Микола – лінивим та брехливим. Через ці протилежності у родині майже кожного дня були сварки між братами. Батьки навіть не уявляли , що їм з ними робити. За останні роки, Микола почав підбурювати старшого брата бути поганим, здійснювати погані вчинки та дошкуляти іншим людям.
(Наші герої на задньому плані)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Малі шукачі пригод (Маленькие искатели приключений)
ПриключенияДіти,злодії, помста... Що саме поєднує ці слова? Прочитайте та дізнайтесь)