BAB 1

435 3 1
                                    

Aku seorang yang sungguh , sangat know nothing . even , nak ke pasar , ke bandar mmg mcm ntah , mcm Org asli .

Aku tinggal dkt bandar tp place aku tnggl ni bole la dkatakan mcm kampung .

Me , berumur 18 but blum official lg . Org panggil aku adi je . adi versi female . selalu Org nama adi ni lelaki kan . haha.

so , skrg ni da abis spm . menggangur jela dkt umah . xtau nak pegi mana . xramai kawan sangat , cause aku ni xbiasa dan xrapat dgn saudara Mara lain. 

Jadi rasa lain sngt bila xde apa nak buat , xde sape nak bawak borak . hurm.

So , my mum ada ckp td , yg esuk ada wedding saudara dia . my mum decide ajak aku with my sister . akak aku da kawin , so tnggl aku jela bujang Kat rumah ni . lgpun xde beradik lain dah hanya aku Dan akak aku je .

Dan aku OK je la .

Hopefully jumpa la dgn saudara yang baik hati Dan peramah .

Then aku sedia'2 baju aku untuk esuk. Baju kurung modern hitam jee  .

Lepastu aku smbung main henfon . bukak wc . kalau bukan wc mmg maybe da jadi Org depression dah aku ni .

Bila bukak wc ni , aku Always busy . hehe , cause ramai yg ajak sembang eventho x f2f tapi at least bole hilang kan boring .

So aku search people nearby lagi . korang selalu guna x ni? Me, selalu guna .

Baru nak kluar dri people nearby Ada 1 request da . so aku tgok nama dia (dot.com) haha , apeka pelik Namanya . gmbr profile pula , gmbr pantai wktu senja. x pkir pnjng , accept je terus . then kluar Dari application wc plus off data . i nak makan . laparrr

He's The OneWhere stories live. Discover now