BAB 4

287 2 1
                                    

Lama berdiam diri . aku Cuba untuk bertanya , kot la kan salah orang .

Kau siapaTanyaku.

Aku la , dot.com . jawabnya selamba.

Ohh . syukur xsalah Org .

Jadi nak kemana kitaTanyanya pulak .

Ahah . entahlaaaikut kau la .kau ajak kan.

Ohooo , okayyy . jawabnya tersengih sengih.

While otw , keadaan dlm kereta sunyiii .. Sangat hanya radio saja peneman . tanpa sedar aku Terlelap .

————

Terasa seperti hidung dan pipiku di cuit cuit . aku bukak mata , alangkah Dan oh tuhan ! tubuhnya sungguh rapat dgn Ku .

Spontan aku menolaknya . kasar .

Sampai dah? Dkat manaTanyaku kelam kabut .

Susahnya bangunkan kau . lepastu tolak'2 pula . mamai masi ke? Katanya Sambil membuka seatbelt .

HurmmDkat mana niAku pun turut membuka seatbelt ku , sambil melihat bangunan tinggi didepanku.

Hotel . jawabnya langsung turun dari kereta .

Arr ? Knapa hotel ? Nak buat apa dkat hotel ? Aku xbawak duit bnyk ni .

Xkan la kena buka kan selalu pintu ni ! Kata nya dgn nada bengang . sambil buka pintu seat aku .

Kalau kau nk mkn sini , engkau mkn la , aku tunggu sini lgpun Aku xbawak duit lebih . ujarku masih duduk dlm krta .

Dia pandang aku dgn muka pelik .

Keluar skrg ! Kata nya .

Aku terkejut plus takut , terus spontan berdiri dkat seblah dia .

Kenapa dia bengis sngt ek? First time jumpa kottt !

Kau ni kenapa garang sangat ? First time jumpa kan , at least cakap la baik'2 ! Dengusku

Dah kau mengada ngada . aku ajak kan so aku la yg spend money .xpayah rsau bilik pun aku yg bayarbebelnya panjang'2 .

Mcam atok'2 . cakap laa awal'2 kau spend ! Ni tak. main kasarr je . balasku .

Dia tengok aku lama . then dia Jalan masuk ke hotel . aku ikut je dkat belakang dia .

And then kami tiba di restaurant dkat hotel tuh . srsly besar sangat restaurant nih . then dia duduk di satu meja , terpencil sangat .

Aku turut Serta duduk di hadapanya.

Pilih dulu nnti order . kata nya sambil melihat menu .

Hak elah . pkir aku kuno sngt ke? Mmg laaa kena pilih dulu baru oder ! Eee . menyampah.

Aku just nak lobster ni and then takoyaki one bowl terus sushi and then dessert pula ...

Amboii! Banyak nya ? Ni makan berdua or untuk kau je ?

Blum sempat habis memilih , dia potong pula line aku .

Of course laa untuk aku ja. Kau nak sngt kan spend Kat tmpat mewah'2  mcm ni .

Yg dessert tuh nnti lepas makan baru oder . sambungnya sambil angkat kening sebelah .

Lalu kami mengambil pesanan dri  waiter Kat Sana .

Patut la  gemokkk . kata nya tiba'2 .

Excuse me, xgemuk k BMI aku still dlm  lingkungn normal.

Jelaskuu!

Hahaa eyala . so introduce yrself , while we waiting for the foodssss . kata nya tersengih sengih.

Panggil aku Adi je. Umo 18 . jawabku sambil snyum kearahnya .

Itu je ? Pendek sngt kutt . lagii ??

Kau pun mcm tuh kan !

Akhirnya makanan da  sampai . seraya membantutkan perang bibir kami .

Amboii . laju je  diam nmpk mkananan .

Kkkk , shhh ! Lepasni kita smbung . makan first k . kataku mulai menjamah lobster .errmmmm , nyum nyumm.

Dia just oder kopi je . hahaha . siannya .

Bila pkir'2 balik , kenapa La aku bole ikut dia ni . dahla smpai makan dkat hotel . hehe , nasib badan lerr .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 04, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

He's The OneWhere stories live. Discover now