Dania
~ [Imię]!- Zawołał chłopak biegnąc za Tobą przez tłumy ludzi, a w dłoni miał bukiet Twoich ulubionych kwiatów.
~ Wszy...wszystkiego...najlepszego- wysapał i podał Ci bukiet z kwieciem. Wzięłaś bukiet i pocałowałaś chłopaka w policzek.
Finlandia
~ O mój Boże...- Powiedziałaś, gdy na swoim łóżku ujrzałaś ogromnego, puchatego, misia, na którym po chwili leżałaś wtulona.
~ Widzę, że podoba Ci się prezent- Powiedział wesoło chłopak, a Ty spojrzałaś na niego zadowolona ~ Jeszcze raz wszystkiego najlepszego
Norwegia
Otworzyłaś oczy i podniosłaś się z łóżka ziewając głośno. Przetarłaś oczy i odwróciłaś głowę w stronę stolika, na którym powinien stać budzik. Zamiast niego, na stoliku leżało małe pudełeczko, a koło pakunku karteczka.
~ Wszystkiego najlepszego- Widniało na kartce, a w pudełku znajdywał się wisiorek.
Islandia
~ [Imię]- powiedział chłopak wyciągając w Twoją stronę kolorowy pakunek, w którym znajdywały się Twoje ulubione słodycze i niewielki pluszak. Uśmiechnęłaś się i przytuliłaś chłopaka.
~ Wszystkiego najlepszego- powiedział spokojnie oddając nieśmiało gest
Szwecja
~ Berwald?- Zapytałaś niepewnie, gdy chłopak bez żadnego słowa podszedł do Ciebie i zamknął w szczelnym uścisku.
~ Wszystkiego najlepszego- Powiedział spokojnie i dalej trzymał Cię w swoich ramionach.