✘Kiedy robisz mu zdjęcie w wianku✘

553 61 14
                                    

Dania

~ Hej, Matt patrz co mam- powiedziałaś z lekkim uśmiechem wchodząc do jego pokoju. Rozglądałaś się chwilę po jego pokoju, by wzrokiem natrafić na śpiącego na łóżku chłopaka. Twój uśmiech momentalnie się poszerzył, wiedząc, że nie musisz namawiać chłopaka na zdjęcie z wiankiem. 

Najciszej jak umiałaś podeszłaś do śpiącego chłopaka i delikatnie włożyłaś mu na głowę wianek, z białych kwiatów i zrobiłaś kilka zdjęć. Po skończonej sesji zdjęłaś mu z głowy wianek i wyszłaś z pokoju. 

Finlandia

~ Dobrze?- Zapytał chłopak poprawiając założony na jego głowie wianek z fioletowych kwiatów.

~ Idealnie- Powiedziałaś z uśmiechem i zaczęłaś robić zdjęcia swojemu chłopakowi, który swoją drogą wyglądał bardzo uroczo w wianku.

Norwegia

~ Lukas, mam prośbę- Powiedziałaś podchodząc do chłopaka ze słodkim uśmiechem na twarzy. Chłopak podniósł jedną brew i spojrzał na Ciebie niepewnie. ~ Mogę Ci zrobić zdjęcie w wianku?

Chłopak, chwilę wpatrywał się w Ciebie po czym odwrócił się i odszedł

Islandia

Chłopak był tak pochłonięty książką, że nawet nie poczuł jak kładziesz mu coś na głowę. Oderwał wzrok od lektury dopiero, gdy zobaczył jak stoisz przed nim, a w dłoni trzymasz aparat wycelowany na niego. Odruchowo schował twarz w książkę.

~ Urocze- Powiedziałaś chłopakowi jego zdjęcie, na którym schował twarz, a głowę zdobi mu kolorowy wianek. Chłopak widząc to delikatnie się zarumienił i ściągną z głowy wieniec. 

Szwecja

~ Berwald, a możesz się troszkę uśmiechnąć?- Zapytałaś spoglądając na chłopaka. Nie wiesz ile próbowałaś namówić chłopaka na zdjęcie w wianku, ale jak już Ci się udało to chciałabyś, żeby wyszło ładnie. 

Ku Twojemu zdziwieniu, na twarzy chłopaka pojawił się delikatny uśmiech. Na ten widok, także się uśmiechnęłaś i zaczęłaś robić mu zdjęcie. 

Scenariusze- Hetalia NordicsWhere stories live. Discover now