Dania
~[ Imię]!- Usłyszałaś czyiś głos, a po chwili ból w okolicach brzucha. Momentalnie podniosłaś się z łóżka i spojrzałaś na swój brzuch. Zauważyłaś, że sprawcą Twojego bólu był mały chłopiec o blond włosach. Spojrzałaś na niego zdziwiona, jednak kiedy podniósł głowę i spojrzał na Ciebie swoimi niebieskimi tęczówkami od razu rozpoznałaś w nim Danie.
~ Matt?! Co Ci się stało?!
~ Nie wiem- Odparł chłopak i zszedł z Ciebie~ Skoro już wstałaś pobaw się ze mną!- Krzyknął uradowany. Otworzyłaś usta by coś powiedzieć jednak wyprzedził Cię w tym Twój chłopak.~ Pobawmy się w berka! Ty gonisz- I już po chwili mały Dania zniknął Ci z oczu
~ Matt!- Krzyknęłaś ruszając w pogoń za chłopakiem
Finlandia
~Eh, no gdzie on polazł?- sapnęłaś cicho pod nosem. ~Tino!- Krzyknęłaś rozglądając się po pokoju. Usiadłaś zmęczona na kanapie i oparłaś głowę o swoje dłonie zastanawiając się, gdzie mógł się schować mały Finlandia. Nagle do Twoich uszu dobiegło ciche chrapanie z szafy. Wstałaś i podeszłaś do drewnianego mebla, po czym chwyciłaś za klamki i delikatnie uchyliłaś drzwi z cichym skrzypnięciem.
Twój wzrok powędrował na dół, a kąciki ust delikatnie się podniosły. Kucnęłaś i wyciągnęłaś dłoń w stronę śpiącego chłopaka i delikatnie pogładziłaś jego włosy. Delikatnie wzięłaś go na ręce i zaniosłaś do sypialni.
Norwegia
~Hę- Jęknęłaś półsenna, czując jak ktoś kładzie się obok Ciebie. Przewróciłaś się na drugi bok i spojrzałaś na chłopca, który jak gdyby nic położył się obok Ciebie. Otworzyłaś lekko usta chcąc coś powiedzieć, jednak chłopak Ci przerwał
~To ja- Odpowiedział chłopiec i położył się na poduszce.
Pomimo, trochę piskliwego głosu mogłaś rozpoznać w nim głos swojego chłopaka. Nie chcąc wypytywać chłopaka o przyczynę jego wyglądu, po prostu się położyłaś przytulając do siebie miniaturową wersję Norwegii.
Islandia
~ [Imię]- Usłyszałaś nieśmiały głos chłopaka, spojrzałaś przed siebie, lecz nie zauważyłaś nikogo. ~Tutaj- Twój wzrok powędrował niżej i ujrzałaś miniaturową wersję Islandii. Odłożyłaś książkę, którą właśnie czytałaś i podeszłaś do chłopaka i kucnęłaś przed nim.
~Co Ci się stało?- Zapytałaś próbując się nie zaśmiać
~ Nie wiem- Odpowiedział nieśmiało. ~[Imię], przeczytasz mi bajkę?
Spojrzałaś na niego zdziwiona, jednak po chwili wstałaś i złapałaś go za drobną dłoń i uśmiechnęłaś się.
~Pewnie
Szwecja
~[Imię]- Usłyszałaś lekko piskliwy głos swojego chłopaka. Spojrzałaś w dół i ujrzałaś Szwecję, który delikatnie ciągnął materiał Twoich spodni.
~Tak?- Zapytałaś łapiąc chłopaka pod pachami i usadowiłaś go na swoich kolanach
~Jestem głodny- Powiedział spokojnie i wtulił się w Ciebie. Uśmiechnęłaś się lekko i zdjęłaś chłopaka ze swoich kolan. Złapałaś go za rączkę i pokierowałaś się w stronę kuchni.
~A na co masz ochotę?
~Na kanapkę, albo nie, na płatki, chociaż...
Zaśmiałaś się cicho widząc swojego chłopaka, w stanie zakłopotania