Jane eve sürdü arabayi , Ariana yedigi laftan sonra agzini bile açmadi öyleki o lafin üzerine söylenecek bir laf yoktu. Ariana , Jane ne yaparsa yapsin konusmuyordu ve günlerce konusmadi , evden cikmadi Ariana'nin bu haline üzülen Jane ne yapacagini kestiremiyordu bir türlü . Ariana biraz düsündükten sonra Jane' in yanina gitti.
Ariana : Haklisin aslinda... Özür dilerim daha iyi biri olmaya çalisicam
Jane : gercekten mi ? Kararini ne degistidi peki ?
Ariana : biraz hava almak istiyorum gelince konusalim lütfen sende üzerime gelme daha fazla...
Jane: peki , git ama geç dönme
Ariana : olur merak etme..
Ariana evden çikip sesizce yürümeye basladi
" Gerçekten annem babam benden utanirmiydi ? "
Kelimeler bogazinda dügümleniyordu" Ama ne yapabilirim ki ? Çocuklugumdaki gibi ezilmek , dislanmak istemiyorum kimse beni sevmedigi halde nasil onlara iyi davranirim ?"
Kendi kendine düsünüyordu o sirada okulda sikistirdigi erkeklerden biri bagirdi" Heyyy !! Ariana !!!!"
Ariana dönüp bakti " heh bi sen eksiktin
Ne var ?"Thomas : duyduguma göre layigini bulmussun pis mikrop
Ariana : ne diyosun be sen ? Agzini topla yoksa o agzini dagatirim senin
Thomas : okuldan atildigin iyi oldu senin gibi orospular ancak okulumuzun adini kirletir
Ariana : Sen hala konusuyomusun ?
Thomas : ne oldu ? Burdada mi skistirip parami alicaksin ?
Ariana , Thomas'a bir tokat atar . Thomas bunun altinda kalmayip Ariana'ya bir yumruk atar. Ariana iyice sinirlenip Thomas'i yere iter üstüne çikip üst üste yumruk darbeleri atti Thomas'in yüzüne .
Ariana : kes sesini !! Pislik ! Kesss !!! Hepinizden nefret ediyorum !!!
Ariana o kadar settiki hiç acimadan erkek gibi dayak atti karsisindakine . Tam o sirada bunlari gören polis olaya el koyup ikisinide göz altina aldi