4 YIL SONRA=
Ariana okulunu bitirip ingilizce öğretmeni olmuştu aynı jason gibi. Ama mesleğini kendi ülkesinde yapmak istiyordu bunun üzerine ariana tek başına eski evine geri döndü.
''Acaba hala orada oturuyor mudur? Aynı lisede öğretmenlil yapmaya devam ediyor mudur? Kim bilir belide evlenip beni unutmuştur bile''
Ariana evin kapısını açıp eve girdi tüm anılar gözlerinde canlandı: Evden çıkıp jason'ın kapısına vurdu uzun bir süre kapıyı açan olmadı ama açılması için bekledi : Tam umudunu yitirmişken açılı kapı.
jason: aa..aa...arr..ariana sen misin?
Ariana güçlü görünmek istiyordu aslında gözyaşalrını tutabilmek istiyor fakat engel olamıyordu duygularına
jason: demek döndün
ariana: Evet döndüm , senin için... ama sürekli senin evlendiğini düşündüm daha erken gelmek istedim ama eğer senin yanında başka bir kadın görürsem buna dayamazdım .. cesaret edemediğim için....
jason ariana'ya sımsıkı sarıldı.
jason: evlenmedim .. hiçkimseyi sevmedim sadece gelmeni bekledim geçmişte yaptığım hatalr yüzünden senden özür dilerim.. affet beni lütfen.. Seni seviyorum
ariana: Bende özür dilerim .. Anlayışlı olmam gerekirdi sana kızdığım için gittimm ama buzlaşmış kalbimi cayır cayır yakan ateşe , sana olan aşkıma yenik düştüm hislerime negel olamadım ve sana söz veriyorum bundan sonraki hergün, her sabah, her gece seninle olacağım . Ne olursa olsun seni asla bırakmayacağım. Sen ateş olup buzlaşmış kalbimi erittin..
SON .