ariana çimen yeşili gözlerini jason dan bir türlü alamıyordu . jason kendini tanıtmaya başladı.
jason : merhaba arkadaşlar ben yeni İngilizce öğretmeniniz jason bu benim ilk öğretmenlik deneyimim olacak umarım sizde bana fazlasıyla yardımcı olursunuz . birincisi derste konuşmanızı istemem he eğer ben bu dersi sevmiyorum derseniz , dinlemek istemiyorum derseniz çıkar ve yok yazılırsınız bu kadar basit sınavlara gelince sınavlar sandığınız kadar zor olmayacak eğer dersi iyi dinleyip not tutuyorsanız tabiki. eğer takıldığınız anlamadığınız bir konu olursa her zaman yardıma açığım. ayrıca evet çok gencim bir öğretmene göre yaşımı tahmin etmeye çalışanlara söyliyim 26 yaşındayım . Kendimide açıkça anlattığıma göre derse geçelim..
Ariana hayatında ilk defa ders dinlemeyi hiç sevmeyen biri olarak ilk defa ders dinlemekten kendini alamıyordu gözlerini ise jason dan başkasına kitleyemiyordu. Ariana daha önceki okulunda olduğundan çok daha farklydı halasına verdiği söz yüzünden oldukça sessiz , kimseyle konuşmayan, derslerini dinleyip ihmal etmeyen kendi halinde bir öğrenci olmuştu. Aylarca bu böyle devam etti.
jane : teşekkür ederim ariana
ariana: neden ne oldu?
jane: aylardır gözüm üzerinde ve eskisi gibi olmadığını fark ediyorum . Buna çok sevindim derslerin iyi olmasada artık çocukça hatalar yapmıyorsun
ariana: aahh!!! o dersler... gerçekten dinliyorum ama yemin ederimki hiçbirşey anlamıyorum
jane: sorun değil zamanla oda olacaktır elinden gelenin en iyisini yapmaya çalış
ariana : denerim sende üstüme çok gelmezsen sevinirim
jane : peki peki..
Ertesi gün ariana hazırlanıp çıktı ayakkabılarını giyip üstünü düzeltirken karşıdaki kapı açıldı.