Lydia pov*
Eram în sufragerie pe canapea. Am început jocul doar că Slender nu a vrut să stea sub pretextul ca are treabă. Asta e. Să aibă. Aveam norocul meu că stăteam lângă Ben şi Toby. Eram între ei. Şi uite că a venit şi rândul meu. Iar cine trebuia să mă întrebe ce aleg era chiar îngeraşul cu cornițe a.k.a. Sally. Grozav!
Sally:Deci,Lydia, adevăr sau provocare?
Eu:Pfff....Provocare!
Sally:Ok.....Hmmm..
Eu:Te rog fii blândă!*şoptit*
Sally:Te provoc să îl săruți pe Hoodie pe buze!*demonic face*
Eu/Ben/Toby&Jason la unison: POFTIM?!
Hoodie nu era prea atent la joc. Se uita mai mult pe pereți. Oh..Shit!
Eu:Ăăă...Sally? Se poate spune şi pass?
Sally:Nici vorbă! Provocarea e provocare şi trebuie să o faci!
Eu:Fie! Dar o să mi-o plăteşti dacă nu reacționează cum trebuie!
Sally:Mai vedem noi.
Abia atunci s-a trezit şi subiectul principal la viață. Mă apropii de el şi îi spun.
Eu:Auzi Hoodie,dă-ți în sus partea de mască de pe gură.
Hoodie:Ok.
După ce şi-o dă eu mă apropii de el,el neştiind ce se întâmplă. Şi PUF! Sărut! Sally,sper că eşti mulțumită! Dar parcă nu era îndeajuns,el a vrut să menținem mai mult şi mai lung. Frate cred că Jason,Ben şi mai ales Toby fierb de mânie. Cred că Toby clocoteşte! Pentru că deja majoritatea îl țin ba de mâini ba de picioare. Am uitat ce făceam de fapt. Nesimțitul m-a trântit pe spate pe canapea şi tot lungea. Cât aer are ăsta?! Eu una simțeam că mă sufoc! Gata! L-a rupt el. A rămas fără aer. Asta cred şi eu. Da parcă a făcut totul dinadins,m-a sărutat din nou. De data asta a îtrecut măsura. Numai că mă ținea de mâini! Nu puteam să îi ard una! Şi picioarele erau imobilizate! L-am văzut pe Ben cum se apropie la spatele lui Hoodie şi zice:
Ben:You shouldn't have done that...
Sii poc tigaie în cap. A căzut lat. Masky a sărit imediat după Hoodie. Doamne! Am fost eliberată!
Eu:BEN.....ÎȚI MULȚUMESC! CREDEAM CĂ TOBY O SĂ ERUPĂ CA UN VULCAN!
Ben:Asta am observat şi eu.....Mai ales Jason care are părul alb şi ochii verde neon. E enervat la culme. Nu mai avea mult. Iar eu am răbdat cât am răbdat până POC! Acum cred că ar trebui să îi linisteşti pe băieți...
Eu:Aha...Toby!
Toby:UNDE E?! VREAU SĂ ÎL OMOR!
Jason: MĂ ALĂTUR!
Eu:Uhh băieți? Sunt ok. Puțin buimacă. Îi ard după ce se trezeşte vreo două sau o mie. Acum liniştiți-vă.
Toby:Fie.
Jason:May I fix him up?
Eu:-_-
Jason:Bine! FIE!
Eu:^_^Aşa! Acum.....Sally,scumpo VINO LA MĂMICA SĂ PRIMEŞTI PAPARĂ!
Sally:Ă-ău.....AM BELIT-O! AJUTOOORR!
Eu:MWAHAHAHHAHA!
Nu mai era în sufrgerie. Câteva degete îndreptate spre bucătărie m-au făcut să îmi dau seama că se ascundea acolo......sau poate nu.
Eu:Dacă vă e foame nu îmi arătați mie.Arătații lui Slender bucătăria!
E.J.:Da' greu mai e să gândeşti! Acolo s-o dus Sally!!
Eu:Ouuu.
Jeff:Nu te mai oua atâta şi fugi după ea!
Am vrut să mai adaug ceva dar am zis că,cu cât stăm mai mult de vorbă,cu atât are ea mai mult timp să scape. Aşa că ajunsă în bucătărie am deschis toate uşile posibile,până am dat de ea.
I-am dat bătaie cu făcălețul,ca o mamaie bună ce sunt. Dacă ea a foşt obraşjnică,ce să-i faşi maică!
L.J.:Aşa mai dăi vreo 2,3,4 pentru că nu îmi plac culorile!
Eu:Da' de când ai apărut şi tu?
L.J.:Pisi eu locuiesc aici,dar se pare că locuiesc cu cea mai drăguță ființă.😏
Eu:Tu ai idee ce îți pot face?
L.J.:Nimic nu poți face...Absolut nimic.
Eu:AAAAA! TOBYY! AJUTOOORRR!
Toby:Ce se-.....LAUGHING JACK! CLOWN EMO CE EŞTI,UNDE FUGI CA DESCREIERATUL?! HAI VINO ÎNCOACE CĂ NU ÎȚI FAC NIIMIICC!
Şi aşa au început să se fugărească ei 2. Noi am continuat jocul fără Sally,dar tot nu puteam să anulăm provocările. Şi cea ce a urmat...a umplut paharul lui Toby(care s-a întors între timp).
Clocky:Hai Lydia zi! Adevăr sau Provocare?
Eu:Îmi plac mult provocările deci provocare să fie!(doar te rog mult fii blândă!)*şoaptă*)
Clocky:Aşa....Ştiu! Du-te la Hoodie şi sărută-l spunândui că îți pare rău de cea ce i-a făcut Ben!Hehehe!
KageKao:Kekeke!(râsul lui. Scria în japoneză şi nu am putut să îi dau copy/paste)
Eu:Tu ce te hlizeşti?!
Clocky:Lasă-l! Du-te şi fă provocarea! Da să fi singură!
Eu:Grrr*mârâit*......
Am urcat treptele spre infern. Să îl sărut,iar, şi să mai fiu şi singură.
Eu:Înseamnă veol la pachet!*şoaptă*
Am ajuns în dreptul uşi lor. Bat la uşă şi apare Masky.
Masky:Ce doreşti?
Eu:Să vorbesc cu Hoodie.
Masky:Vă las *tuse* singuri?^-^
Eu:Grr...da.
Masky:Okey! Eu mă duc la joc.
Am intrat pe uşă şi am observat că Hoodie avea deja jumătate din mască,trasă în sus. Cât să i se vadă nasul şi gura.Frate! Ce au ăştia cu mine?Mă apropi uşor de el şi fiind mai aproape am văzut că era oleacă roşu în obraji.
Eu:*blush*
Hoodie:*blush*Ce doreşti?
A pus aceaşi întrebare ca Masky. Am analizat oleacă treaba şi l-am sărutat. Iar se întâmpla. Iar m-a pus pe spate şi toate cele. Eram şi singură.....minunat! Pachet de veol la preț redus! L-a rupt şi aşa am putut să îi spun ce mă provocase Clocky să îi zic. Apoi am zbughit-o la mine în cameră fiindcă măcar acolo eram în siguranță chiar dacă venea. Pentru că Toby renunțase la joc şi la fel şi minunatul păpuşar....Jason.
Eu:Am.....scăpat....
Toby:Eşti întreagă? Mai eşti virgină?
Eu&Jason:@_@Really man?!
Toby:Doamne! Dacă erai veolată de Hoodie!?
Eu:Nu are cum să se întâmple asta. Bine gata cu subiectul ăsta. Eu dorm de prânz aşa că dacă aveți chef de vorbă,vorbiți alt undeva.
Toby&Jason:Bine boss!
Am puțină linişte. Până la cină nu are cine să mă deranjeze că dacă o face e mort.
______________________________________
Gata încă un capitol.Având în vedere că e prima carte de care mă țin pot spune că mere destul de bine!Pe următorul capitol!

Creepypasta ÎncâlcitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum