Am pornit spre casă deoarece vreau să ajung foarte repede la părinți mei acasă pentru că le-am promis că voi veni la ei și o să stau acolo cu ei pentru restul anului.
Îmi pregătesc bagajele, îmi pun tot ce îmi trebuie mie acolo și încep să mă pregătesc îmi aleg din dulap o pereche de colanți negri și o bluză albastră,fac un duș și mă îmbrac în grabă deoarece a trecut foarte repede timpul, îmi iau cheile și ies pe ușă, închid foarte bine ușa și plec la mașină, dau drumul la muzică și pornesc spre casă,e foarte bine de mine deoarece nu este atât de aglomerat și pot să merg m-ai repede decât deobicei deoarece în timpul zilei este aglomerată șoseaua.
Ajunsă acasă părinții mei mă întâmpină din pragul uși strigând în gura mare " Bine ai revenit acasă draga mea!" , auzindune toți vecinii spunând și ei la rândul lor tot același lucru, chiar nu mi-a fost dor de acești vecini deoarece sunt nesăbuiți ,dar acum nu îmi pasă de ei ci de părinți mei deoarece pe ei îi vizitez nu pe vecini mei.
Părinții mei sunt în vârstă mama mea Bia având 45 de ani iar tatăl meu Lior având 46 de ani,dar mă bucur că sunt părinți mei deoarece nu am venit de mult la ei și m-au înțeles tot timpul când le-am spus că am treabă și că nu pot să vi să îi vizitez.
Mama(M)- Cara îmi pare tare bine că ai venit acasă mă bucur că ești dinou cu noi.
Cara(C)- Și eu mă bucur tare mult că am putut veni dinou la voi.
M- ce spui dacă mergem în oraș?
C- Chiar mi-ar place să mergem.
M- Atunci îl întreb pe tatăl tău dacă vrea ceva și pornim.
C- Bine mamă.
Mergând în cameră mea mă gândeam la amintirile pe care le-am lăsat în această casă, în această cameră, în această zonă, ajung la mine în cameră îmi las bagajele jos și mă uit în oglindă să văd cum arat iar atunci intră mama în cameră și îmi spune că e gata de plecare, pornind încet din fața casei începem să vorbim despre tot ce s-a întâmplat în zona aceasta de cand am plecat eu.
Mi-a fost dor de ea și de toate povești ei ,ea îi știe pe toți eu nici acum habar nu aveam cine sunt acei oameni despre care vorbește,dar am ajuns în sfârșit la mall și o întreb ce trebuie să luăm iar mama e ceva de genul....
M- fructe,legume,paine, vin,suc, apă,carne,ceva dulce,ceva de ronțăit și tot așa...
Atât de multe oare o să avem timp sa le luam pe toate azi!! Mergând încet spre fructe mama dă un telefon:
Convorbire telefonică:
M- Hei vii azi?
Roxy (R)- Normal că vin a ajuns?
M- Da a ajuns o țin la mall până ajungi, chiamai și pe Maja,Layla,Anca, Venom,Feisty, Anka și pe Helli.
R- Bine așa o să fac!
....................................
Mama se apropie de mine și îmi spune să mergem să luăm legume...
C- Cu cine ai vorbit mamă?
M- Am vorbit cu Roxy!
C- Chiar că ea ce m-ai face, e bine,nu are nimic?
M- Stai calmă că este bine dar e încă la muncă și nu poate veni la noi azi.
C- Nu este nici o problemă poate o să merg eu la ea !
M- Bine tu știi ce vrei să faci.
Stând ceva ore în mall ne pregătim să mergem acasă dar intră cineva cunoscut în mall dar nu îl văd prea bine așa că nu vreau să merg după el deoarece nu vreau să par o descreierată care umblă în mall după o persoană necunoscută așa că merg spre casă. Ajunsă acasă ce să vezi surpriză mare aproape toate rudele mele erau acolo toți cei apropiați mie au venit să mă vadă, ochii mi se umezesc încetișor vrând să iasă câteva lacrimi, deoarece mi-a fost foarte dor de ei și mă bucur atât de mult că au putut venit la mine să mă vadă chiar daca aș fi plecat eu la ei,dar este bine și așa nu mă supăr!
Toți striga în cor "Bine ai venit Cara!"
R- Hei bine ai revenit acasă ai uitat de noi de când te-ai mutat.
C- Cum să uit de voi dar știi foarte bine că nu prea am avut timp!
R- Hai fata că glumesc cu tine!
Maja(Mj)- Hei Cara bine ai revenit la noi!!
Layla(L)- Hei ce face fata! A ajuns acasă cine este ca ea!
Anca(A)- Fata, bine ai venit!
Venom(V)- Ți-ai făcut apariția și tu pe acasă!?
Feisty(F)- Ce să vezi fata a ajuns acasă!
Anka(A)- Cine e ca ea e libera fata!
Helli(H)- Fata, hai să te pup!
Nu îmi vine să cred că toți acești nebuni fac parte din familia mea,nu îmi vine să cred că îi iubesc,dar am văzut un lucru tare interesant deoarece vizavi stătea un băiat care era singur pentru că doar ce a cumpărat aceea casă , dacă vă gândiți de unde știu știți răspunsul (mama), îl văd pe acel băiat cum stă afară într-un leagăn citind o carte.
Toți ai mei strigă după mine și eu mă întorc și văd un tort imens de parcă ar fi ziua mea și șampanie așa că știu acuma trebuie să ciocnim pentru că am venit acasă doar că în acel moment îmi sună telefonul și răspund...
Convorbire telefonică:
C- Ce s-a întâmpla?
Șeful (Ș)- Am o misiune pentru tine.
C- Sunt acasă așa că lasă-mă cu misiunea ta cu tot!
Ș- Știu că ești acasă așa că ți-am găsi acolo de muncă... Cu plăcere!
C- Haha bună gluma!
Ș- Nu e o glumă, tu credeai că te las așa un an de zile să nu faci nimic? Asta să o crezi tu domnișoară!
C- Bine fie așa cum zici tu te sun m-ai încolo că am treabă.Pa!
Ș- Bine Cara! Pa!
................................
Vai că mă enervează șeful meu el crede că totul e cum vrea el asta să o creadă chiar el deoarece nu este așa, fac ce vreau deoarece mi-am luat liber dar nu ca o persoană normală ci am intrat la el în birou și i-am spun vreau concediu și punct și am ieșit afară din biroul lui și am plecat spre casă așa că iatămă aici cu toate rudele mele petrecând de parcă am avea 12 ani toți.. se întunecă încet așa că toate rudele mele au început să plece spre casă deoarece fiecare trebuia să meargă la muncă doar eu nu, dar știu că până atunci șeful meu m-a sunat de 10 ori plus 5 mesaje că altfel nu se simte bine!
Îmi iau la revedere de la rudele mele și intru în casă deoarece vreau să fac un duș și să mă pun la somn,zis și făcut, mă aflu în cameră mea încercând să adorm dar nu am putut tot mă gândeam la tipul din mall și la tipul din casa de vizavi și tot așa până când am adormit......
Sper sa vă placă cartea mea și sper că vreți să continui cu scrisul! Dacă vreți lăsați mesaj și spuneți cum vreți să îl numesc pe acel băiat misterios😍!
Pup! 😘
CITEȘTI
Vecinul meu
RomanceBuna eu sunt Catrina ,eu am 20 de ani și sunt un agent F.B.I, ajungând la casa părintească unde vreau să stau următoarele zile deoarece am de lucrat la un caz anonim,dar nici nu m-am gândit că viața mea se v-am schimba complet din cauza lui!