Bună, vă răpesc 2-3 minute maxim să vă mulțumesc că mă urmăriți și că îmi citiți cartea! Va mulțumesc! Spor la citit ❤!
Astazi este o zi mare, o zi in care fac ce vreau adica ziua mea, ma trezesc putin buimacita, dar dupa aceea imi amintesc ca e ziua mea si tresar foarte repede din pat si merg spre baie, dar intre timp primesc mesaje dar nu raspund, nu azi, imi fac rutina si ma îmbrac ceva de genul.
C: -Hei Elias vrei sa ma ajuti cu ceva important?
E: -Da normal, la ce te pot ajuta?
C: -Pai, stiii, azi e ziua mea si as vrea ca tu sa ma ajuti sa impart invitatiile.
E: -Uh. La multi ani Cara!
C: -Multumesc! deci ma ajuti?
E: -Da normal!
C: -Bun vin la tine in 10 minute. Pa!
E: -Bine, te astept. Pa!
Perspectiva lui Elias: -Deci trebuie sa ii iau cadou, oare sunt invitat la ziua ei ? Sau o face doar in familie? Asta ea o sa imi explice când ajunge.
Stau si o astept pe Cara de jumãtate de ora si nici acum nu a ajuns la mine asa ca merg eu pana la ea sa vad ce face ce e bine de mine este ca nu are caine si ca pot intra dar nu inainte sa apas pe soneria care este in fata mea, sa stie ca a intrat cineva, dar nu pot intra deloc,(-La naiba, vampirismul asta!). Cara imi spune sa intru dar nici atunci nu pot intra deoarece aceasta casa nu este pe numele ei ci pe numele parintilor e, asa ca iese mama ei si.....
M: -Hei Elias, ce faci acolo, hai intra te rog!
Bun doar atat am vrut sa aud si dupa aceea intru urgent in casa dar nu inainte sa o intreb .....
E: -Buna ziua, Cara a patit ceva?
M: -Nu ce sa pateasca?
E: -Pai a spus ca vine la mine in 10 minute sa o ajut cu invitatiile si nu a venit si am crezut ca a patit ceva.
M: -Esi un dulce, dar stai calm ca nu a patit nimic inca e in camera la ea vorbeste cu proprietarul unui club si cu femeia care face torturi.
CITEȘTI
Vecinul meu
RomanceBuna eu sunt Catrina ,eu am 20 de ani și sunt un agent F.B.I, ajungând la casa părintească unde vreau să stau următoarele zile deoarece am de lucrat la un caz anonim,dar nici nu m-am gândit că viața mea se v-am schimba complet din cauza lui!