'Lunaaaa! Kom je?' 'Ik kom!' Ik ben heel erg zenuwachtig omdat we naar de politie gaan om ons plan voor te leggen. Ik hoop dat ze het goed vinden want ik ben heel erg bang dat ze Louis of iemand anders van de jongens iets aandoen. Dan loop ik naar beneden en daar staan de jongens te wachten. Louis tilt me op en draait een rondje, en ondertussen geeft hij mij een kus. Ik word warm vanbinnen ondanks de spanning. Harry roept aahww, en Niall en Zayn moeten een beetje giechelen. Alleen Liam zegt niks. Nina komt naar me toe lopen en slaat een arm om me heen. Dan zijn we klaar voor vertrek en gaan we op weg naar het politie bureau, ik ben doodsbang voor wat er komen gaat.
*op het politiebureau*
'Willen Luna en Louis Tomlinson mee komen?' Louis en ik staan op en lopen de agent achterna. We lopen de kamer binnen en we mogen gaan zitten. Louis en ik houden elkaars handen vast. 'Zozo, ik heb de zaak gelezen en die James is een gevaarlijke gozer. Maar wat is jullie plan?' Ik kijk Louis aan. 'Luna, zal ik het vertellen?' Ik knik en luister naar het plan dat Louis verteld tegen de agent. Als Louis is uitgepraat knikt de agent een paar keer. 'Dit word moeilijk maar ik kan al meteen zeggen dat het doorgaat. Zeker omdat er hier levens op het spel staan.' Nu hij het zo zegt komt het hard aan. Ik krijg tranen in mijn ogen en ik begin te huilen. Louis slaat een arm om me heen en drukt een kus op mijn neus. 'Luna, je mag anders ook wel onderdak van de politie als je dat wilt, dan mag je man Louis ook wel mee hoor. Het gaat inmiddels ook over hem.' Ik kijk Louis vragend aan en hij knikt zachtjes. 'Ik denk dat dat het beste is voor ons.' We stemmen in en we vragen hoe we dat doen met onze spullen. 'Die mogen jullie ophalen. Als jullie maar voor 5 uur hier zijn.' 'Oke.' Het is nu 4 uur dus we moeten wel opschieten. We geven de agent een hand en we rennen zowat naar buiten. Daar aangekomen leggen we het plan uit en ze knikken. We rijden snel naar huis en proppen van alles in de koffer.
Binnen now-time is het al kwart voor vijf. 'Snel Louis en Luna!' Ik hoor Nina de trap op komen lopen. 'We moeten echt gaan guys..' 'Oke!' Ik trek mijn spullen van het bed en Louis de zijne, 10 seconden later zitten we in de auto. Op weg naar het politiebureau, voor de tweede keer alweer voor vandaag...
*sorry sorry sorry, hel kort en laat! Maar heb vakantie dusss... Veel schrijven! Loveyou en thanx voor readingg!! [Oke, half NL&ENG] xx*
JE LEEST
Wat als je liefde op het spel staat? - One Direction Dutch
FanfictionLuna is gelukkig en getrouwd met Louis Tomlison van One DIrection. Ze is heel erg gelukkig met hem, maar dan lijkt alles mis te gaan. Haar gemene ex duikt op en eist veel. Te veel. Komt alles nog goed of komt Luna er alleen voor te staan?