Hoofdstuk 5

492 2 0
                                    

'Schatje, ik moet nu echt het bed uit...' Louis probeert overeind te komen maar ik duw hem terug. 'Heey wat doe je?' Hij zegt het lachend waardoor ik weet dat hij het bed helemaal niet uit wil maar moet. Ik druk snel een kus op zijn lippen. Ik voel hem glimlachen en tilt me op en draait me behendig op mijn rug. Zelf klimt hij het bed uit en rent de badkamer in. Ik moet lachen. Dan gaat de bel. 'Ik kom er zo aan, momentje!' Ik kam mijn haar en doe het in een knot. Snel trek ik een jurkje aan en dan loop ik naar de deur. 'Hoi, sorry dat je moest wacht...' Ik stop in mijn zin. Voor mijn neus staat James.. Ik gil. Ik hoor Louis rommelen. Hij komt de kamer binnen stormen, gelukkig heeft hij een boxer aan getrokken, hij ziet er echt hot uit nu. Nee, niet aan denken nu. Voor mij staat James. Louis komt naast me staan en vraagt wie dit is. 'Jj james..' 'Ga weg James, je hebt hier niks te zoeken!' Hij blijft ons aankijken met zijn koude blik. 'Ik heb hier zeker wel wat te zoeken, mijn meisje.' Mijn zegt hij met nadruk. Ik huiver bij de gedachte dat ik van hem ben. 'Ik ben niet van jou! Sodemieter op!' Ik wil de deur dicht duwen maar James zet zijn voet ertussen en wurmt zich naarbinnen. Hij slaat mij met de vlakke hand en ik val op de grond. Een pijn gaat door me heen. Ondertussen probeert Louis James bij mij weg te houden door hem af te leiden en dingen te vragen. Wat hij zegt hoor ik niet helemaal maar ik weet wel dat Louis bang is. Ik hoor de trilling in zijn stem. Ik probeer op te staan en krabbel overeind. 'James, ga weg. Ik wil niks meer met je te maken hebben.' Hij kijkt mij woedend aan. ''BITCH! Jij!' Hij wijst naar mij. 'Ben je niet dankbaar voor wat ik heb gedaan?' Louis kijkt hem woedend aan. Hij komt dit keer voor mij op. 'Ga weg, voor haar gedaan hebben? Je hebt haar misbruikt viespeuk! En nu kom jij ook nog eens ons geluk kapot maken!' Louis is echt boos. Ik herken hem niet meer, zo heb ik hem nog nooit gezien. Even lijkt het dat james er spijt van heeft maar algauw is duidelijhk dat hij er absoluut geen spijt van heeft. Louis drukt mij tegen zich aan. Ik nestel me in zijn knuffel en fluister dat ik bang ben. Hij knikt en let ondertussen goed op James. Ik draai me weer om maar hou zijn hand wel vast. 'Luna..' James noemt me Luna.. Dat heeft hij in geen tijden gedaan. 'Ik wil je nog een keer gebruiken en dan hoor je niks meer van me.' 'WAT?! Hoe durf je dat van me te vragen?' Ik krijg tranen in mijn ogen. 'Is 5 jaar nog niet genoeg voor je geweest? Je hebt mijn hele verleden kapot gemaakt zak!' Hij haalt zijn schouders op. 'Dan moet ik je lieve man van je maar eens vermoorden..' Hij haalt een pistool te voorschijn. Nee... 'NEE!' Ik duw Louis naarachter en spring er zelf voor. Er klinkt een lachje. 'Dan is er maar een optie mogelijk.' Ik kijk Louis hulpeloos aan. Wat moet ik doen? Louis begrijpt mijn seintje.

'James, dit kan je niet van Luna vragen. Please, laten we dit oplossen met geld.' James haalt minachtend zijn schouders op. 'Oke, dan wil ik 1 miljoen. Dat zou jij denk ik wel hebben en anders dan zet je je vrouwtje maar eens in.' Ik snik en loop voorzichtig naar Louis toe. Hij slaat een arm om me heen. 'Luna ik weet je te vinden, ik zal maar snel bellen en zeggen wat je keuze is want anders gaan jullie er allebei aan. En hoe heet dat vriendinnetje ook al weer van je? Nina was het niet? Die kan ik ook wel gebruiken.' Ik moet daardoor nog meer huilen. Hoe durft hij doodleuk in mijn leven te stappen. Of ik nou wil of niet, ik moet toegeven.... Geld kan ik niet vragen aan Louis, zo raakt hij alles kwijt. Dan moet ik mezelf inzetten....

Wat word mijn keuze? Het is allemaal zo ingewikkeld...

Wat als je liefde op het spel staat? - One Direction DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu