Mong ji
🐾Seorang yang comel dan cantik,mempunyai tinggi 155cm dan berat hanya 39kg...yaa,memang dia sangat kecil tetapi umurnya sudah 23 tahun dia masih lagi tidak membesar😂...disebabkan itu dia ramai yang selalu membulinya dan mengutuknya...walaupun dia kecil tetapi dia sangatlah kuat dan panas baran,dia tidak mempunyai perasaan (kata member exo😒😂)...dia juga kuat makan,tidur,dan beranggan...sebab itulah ramai yang mengatakan dia nie Mong ji...
Exo
Sekumpulan grup kpop yg sangat diminati di seluruh pelusuk dunia..
Leader suho seorang yg ambil berat dan bertanggungjawab...
Baekhun seorang yang ceria dan suka bergadung gan mong ji...
Chen seorang yang bising dan bingit suaranya jika marah tapi bila menyanyi(fulamakkk)...
Chanyeol seorang yang tinggi macam galah tpi perangai macam budak2...
Xuimin pula anggota tertua mereka,dia seorang yg selalu menjadi pendengar yg setia...
Sehun ialah maknae exo yang ada saja aegonya tpi hanya didepan hyungnya sajalah...
Kai pula seorang yg agak manja dan sweet tpi klau marah👹😓...
D.o pula seorang yg sangat gantleman dengan perempuan...
Mereka juga sangat suka pada Mong ji kerana Mong ji adalah seorang yang baik(tpi kadang2 lah😂)mereka sangat rapat setelah mereka tahu perangai Mong ji...mereka mengangap Mong ji seperti keluarga mereka sendiri kerana Mong ji ank angkat kepada song man iaitu boss mereka di sm entertainment...Mong ji dia selalu bergaduh dengan exo pada mulanya...mereka xpernahlah melarat sampai bermasam muka...sebelum dia menjadi ank angkat kepada pengurus besar sm entertainment itu dia melaku banyak pekerjaan dan belajar kerana dia bukan asal dari korea selatan dia tidak mempunyai apa2,dia datang ke korea hanya kerana dia pandai dan dapat sambung belajar di korea selatan...dia tidak pernah balik ke negaranya walaupun sekali sejak sambung belajar kerana dia tidak mempunyai duit...dia sangat rindukan ibunya dan selalu risau dengan keadaan ibunya yang sakit dan ayahnya pula sudah meninggal pada umurnya 17 tahun...dia hanya menelifon oppanya yang menjaga ibunya untuk menanyakan keadaan ibunya...dia hanya mampu berdoa...dia langsung tidak menceritakan kesengsaraannya pada sesiapa...dia lebih rela menjadi pendengar dan memberi semangat kepada mereka yang memerlukan...
Watak jahat:kim yuna,so min dan leena sama universiti dengan mongji dan soo kyung...mereka juga pelatih baharu di sm ent...(#sebabmerekacantik)(#rekajenama)
Watak tambahan
Girl generation
Red velvet
Super junior=(*)cakap dlam hati
=(")perbuatan yg dilakukan
YOU ARE READING
Be Mine Miss Mong💖
RomanceMong ji seorang gadis comel yang selalu bergaduh dengan exo,Mong ji seorang yg langsung tidak kelihatan dewasa walaupun dia sudah 23 tahun ...mongji sangat degil dan selalu buat apa yg dia suka sahaja tetapi appa angkatnya mahu mongji menghormati or...