Selepas Mong ji ditenangkan oleh seniornya dia pun ketawa semua dia memang xambik serius apa yg appa katakan padanya...
Mong ji:macam mna la appa boleh tak percayakan cakap ji"sambil mencebik dan ingin marah.
Teayeon:alaa...appa ji tengah marah je tu,nanti reda sikit ji pegi la pujuk...komfem cair punya😂...ji kan comel"sambil mencubit pipi Mong ji"
Mong ji: betul jugak apa kata unnie...terima kasih unnie "sambil senyum"
Tak apa lah Mong ji oppa pergi dulu taw nanti appa ji marah pulak-ahli super junior dan diikuti oleh red velvet dan g.g...Mong ji tidak perasan yang exo masih ada di belakangnya,dia ingatkan semua dh pergi...
Mong ji:adoiii,sakitnya mulut aq nie...hemm aq saja ja tak nak tunjuk yang aq nie sedih...lagipun sapa yg xsedih klau dihina oleh tiga ekor tu dan dimarahi oleh appa sendiri...tiga ekor tu marah aq sebab rapat dengan exo dan senior lain ke??.."sambil buat muka"
Tiba2 mongji terasa macam ada orang melihatnya dari belakang...dia terus menoleh dan dia terus terkejut apabila melihat exo masih dibelakangnya...*adohaiii macam mna oppa2 nie ada kat sini pulak*Kata Mong ji dlam hati
Mong ji:oppa kenapa xpergi lagi nanti tak pasal2 kena marah gan boss oppa..shu shu-sambil menghalau😞..
Baekhun:yahh Mong ji-jerkah baekhun
Mong ji:apa kau nie-bajet cool padahal malu gila..
Baekhun:kau nie dh kenapa,klau kau sedih bagi tahu jala...nie nk rasia bagai,nanti kau pulak yg stress...
Mong ji "dengan selamba":biarlah aku stress kacau kau ke...kau ingat aq nie budak2...semua masalah nk suruh orang setelkan hah!!!
Baekhun:wah wah...sopannya bahasa kau dengan oppa kau nie...kau tahu tak yang kami semua risaukan kau!!!nie kau selamba badak je😡
Exo pon mengangguk tanda setuju..
Mong ji:wah xkan oppa2 semua risaukan ji"muka touching "👇
Exo hanya tersenyum melihat wajah Mong ji yang blank+touching tu...*comelnya*
Baekhun:dah la Mong ji jangan pendam sangat kesedihan dalam diri tu...jum uri member kita pergi,nanti tak pasal2 kena marah macam budak kecik nie "sambil melihat mongji"
Mong ji:apa oppa kata😤...
Baekhun,sehun dan kai: Alamak gangster jihyo kembali terus lari lintang pukang...dan diikuti oleh member lain
Mong ji:ji dh besar lah-jerit mongji
Exo:yelah2-wajab serentak...
Skip
YOU ARE READING
Be Mine Miss Mong💖
RomansaMong ji seorang gadis comel yang selalu bergaduh dengan exo,Mong ji seorang yg langsung tidak kelihatan dewasa walaupun dia sudah 23 tahun ...mongji sangat degil dan selalu buat apa yg dia suka sahaja tetapi appa angkatnya mahu mongji menghormati or...