Dalam kemesraan mongji,exo dan appanya...ada yg memerhati mereka dengan perasaan yg benci pada jihyo
Yeoja1:wah bukan main lagi mongji dengan exo senior,naik juling mata aq tengok "dengan nada yg tidak puas hati"
Yeoja2:wah panas betul aq tengok diorang tdi,mentang2 la mongji tu anak angkat boss kita,dia ingat kita xboleh buli dia kot "sambil senyum sinis"
Yeoja3:apa kata kita buli dia kejap lagi??
Yeoja1:aq on je"katanya dengan selamba"
Yeoja2:ok Bagus jugak cadang kau tu*tunggu jala nasib kau mongji*Skip
Waktu rehat...
Adoi penatnya hari nie xsangka ramai pulak yang datang-rintih mongji
Tiba2 tangan mongji ditarik oleh seseorang,
Apa kau nak hahh-tanya Mong ji...
Yeoja2 itu langsung tidak mengendahkan pertanya mongji lalu membawanya ke dalam bilik praktis mereka..
Mong ji terkejut apabila melihat tiga orang Yeoja di hadapannya,dan dia sangat mengenali mereka kerana mereka satu universiti dengan Mong ji..mereka ada orang yg selalu membuli soo kyung dan mongji selalu datang untuk menolong bffnya...
Kim yuna:wei mongji berani betul kau rapat dengan exo kan-dengan nada yg menengking.
Mongji:suka hati aq lah bukan kacau kau pun.."sambil senyum sinis😏"
Pang!!!!
Mongji ditampar oleh kim yuna dan dia terus terjatuh...mongji menundukkan kepalanya dan memegang mulutnya yg berdarah akibat terkena kuku yuna..."mongji menahan marah"
So min:lagi satu kau bukan main lagi rapat dengan boss kami,siap cium2 bagai..kau nak ke mati macam soo kyung ke hah-tengkingnya...
Mong ji:wahhh,xkan dengan appa aku pon korang nak jealous kot,lagi satu korang xlayak nk sebut nama Soo kyung la betina plastik-tengking mongji yg telah hilang sabar
Leena,yuna dan so min amat terkejut akibat tengkingan mongji...
Kim yuna:w a hh gangster jihyo dah datang lahh "Agak gagap sebab takut dengan mongji yg sudah hilang sabar"
Leena dan so min:woww takotnya-dengan belagak berani..
Yuna:kau ingat kami takut dengan kau ke mongji,kau tu asyik2 nk cari simpati je dengan senior..dulu dengan song minho senior yang bodoh tu(oppa soo kyung)*sebab sukakan kau* dan sekarang dengan senior kt smtown nie pulak..
Leena dan so min:lagi satu kenapa kena ada appa angkat bagai hah"sambil senyum sinis" ouh lupa la pulak kau kan ank yatim,dah la miskin...mujur lah soo kyung mati klau tak mesti kau xkan jdi ank angkat boss kami kan..hahaha
Mong ji:korang memang dh melampau,aq cukup pantang klau orang hina keluarga aq dan lagi satu aq dah warning korang kan yang korang xlayak nak sebut nama bff aq...korang memang bagi aq hilang sabar...
Mongji tidak boleh kawal perasaannya lagi dan terus memukul mereka bertiga hingga terjatuh👊✋😠
Tiba² appa ji dan seniornya pon datang untuk berbincang untuk mengadakan smtown family dan mereka sangat terkejut melihat gangster jihyo sedang mengamuk...
Appa ji:ji apa yang kamu buat nie-dengan nada yang marah..
Mong ji terkejut dan terus berhenti dari memukul tiga Yeoja itu..yuna,so min dan leena terus belari ke arah appa ji dan menangis dengan air mata palsu mereka..
Appa ji:ji memang dh melampau ji memang patut kena denda😡
Ji:appa ji xsalah,mereka yang memulakan dahulu"sambil menunding tangan ke arah mereka bertiga"
Appa ji:sudah la ji appa xakan bagi peluang kt ji lagi
..ji akan didenda- tegasnyaJi:denda!!!appa nie bukan salah ji-jerit mongji
Appanya langsung tidak menoleh dan terus membawa mereka bertiga ke hospital...
Dan senior yang lain iaitu g.g,red velvet,super junior dan exo terus ke arahnya..Teayeon g.g:Mong ji awak okey ke -dengan nada yg risau apabila melihat mulut Mong ji yang berdarah..
Mong ji:unnie "dan terus memeluk teayeon"-dengan nada yang ingin menangis..
Selepas itu Teayeon terus mengusap kepala Mong ji...dan yang lain turut sedih melihat Mong ji...Mong ji seorang yang baik dan sangat disayangi oleh senior smtown...dia juga seorang pendengar yg setia dan selalu memberi semangat kepada mereka sebab itulah Mong ji sangat dimanjakan oleh para idol tersebut...
YOU ARE READING
Be Mine Miss Mong💖
RomansaMong ji seorang gadis comel yang selalu bergaduh dengan exo,Mong ji seorang yg langsung tidak kelihatan dewasa walaupun dia sudah 23 tahun ...mongji sangat degil dan selalu buat apa yg dia suka sahaja tetapi appa angkatnya mahu mongji menghormati or...