3.Bölüm

30 4 0
                                    

Gece nin pijama takımı

Nasıl yani Yaman ın ne işi var burada sanırım Alaz ile geldi. Şaşkınlığımı hâlâ atamamışken konuştum.

-ne arıyorsun sen burada?

-benim sormam lazım değil mi, dedi benim birşey dememe izin vermeden Alaz konuşmaya başladı.

-ben istedim ve geldi Gece bizim uzun süreli misafirimiz hatta bizde şimdi kıyafet bakmaya gidicez kalk Gece

-Ben gelmiyorum

-kalk uğraştırma beni

-of ya hiç değişmemişsin ayı geldin ayı gidiyorsun.

-dua et seninle bir geçmişimiz vardı yoksa bu lafları yerdin küçük ,dedi.
Odadan çıkıp dış kapıya yöneldi kapıyı açtı ve dışarı çıkmamı bekledi ben dışarı çıkınca kapıyı kapattı ve öndeki siyah arabaya bindi ki bende arkasından.

17 dk sonra

AVM ye gelmiş ve bir mağaza ya girmiştik. Elime aldığım şortlu incelemeye başladım. Bunu gören Ayı Alaz konuşmaya başladı

-bune
-sence
-biyerlerini elaleme göstermeye çok meraklısın galiba bırak şunu doğru düzgün şeyler al
-ben senin o altına aldığın sürtüklerden değilim elaleme oramı buramı gösteriyim
-senden sonra kimseyi görmedim ki..,dedi biraz durup devam etti
-düzgün şeyler al sinirlenmek istemiyorum.
-pekiiii,dedim i harfini uzatarak...

Bana şaşkınca bakıyordu. Sanırım bu kadar kolay kabul edeceğimi düşünmüyordu.

49 dk sonra

Sonun da eve gelebilmiştik zaten hiç bir şey aldırmadı yok yakışmadı yok çok kısa rengi kötü gerçekten kızdan beter. Sayesinde pijama takımı elbise ve kot pantolon alabildim.
Şuanda da pandalı pijamalarımla yatağımın üstünde uzanıyorum.
Beni buraya getirdiklerinden beri hiç yemek yemedim gerçi şu da içmedim bu düşünce ile yatağımdan kalktım kapıyı açtım dışarı çıkmamla bir el belime dolandı ve kendine çekti bir yandanda ağzımı kapattı.
Beni bırakması ile o şahısa baktım. Alaz! Nasıl ya tam bir öküzden beklenir hareket.

-dengesiz ayı napıyorsun ya çok korktum

Beni duvar ile kendi arasına aldı elini pijamamın üstündeki pandaya götürürken konuşmaya başladı.

-burda ki gibi mi
-o ayı değil panda
-peki bu ayı senin odandan çıkmana çok kızdı ise ne olcak , nefesi her konuştuğun da yüzüme çarpıyordu.
Konuşurken daha çok yaklaşıyordu ki bizi ayıran ses sağ olsun...

Evet arkadaşlar yeni bölüm geldi inşallah beğenirsiniz çok teşekkür ederim 💖💗💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayata DairHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin