*HOOFDSTUK 1*
"laura zet al je dozen in de verhuiswagen" roept mama van beneden. Ik pak mijn dozen en keek nog eens naar mijn oude, lege kamer en loop naar beneden. "vraag eens aan papa hoelaat we vertrekken?" vraagt mama en ze pakt de laatste borden in. Ik loop naar buiten en strompel met m'n laatste doos naar de verhuiswagen, waar papa alles aan het inladen is en zet mijn doos erin. "papa hoelaat vertrekken we naar ons nieuwe huis? (we gaan namelijk verhuizen naar een nieuwe wijk, gellukig gaan we niet de stad uit want ik zou mijn beste vriendin amber wel missen. "Binnen 10 minuten en zeg tegen je moeder dat ze wat moet opschieten". "ok zeg ik en loop terug naar binnen. Ik mijn mama sukkelen met een grote doos en loop naar haar toe om te helpen. "we vertrekken binnen 10 minuten". "ok en laura pak je kas nog even en dan in de auto zitten". "ok" ik neem mijn jas en de doos mee naar de verhuiswagen.
We zijn nu al 5 minuten in de auto en ik whatsapp amber:
L: hey x
A: hey, al in je nieuwe huis?x
L: neen, ik zit in de auto kom je straks even naar mijn huis?x
A: ok maar ik moet gaan want ik moet mijn zusje naar de dansles brengen ik kom rond 2 uur xx bye
L: ok bye xx
Ik kijk van mijn schermpje en we rijden onze nieuwe wijk in, we stoppen voor een grote villa en we stappen uit.
"Laura pak een paar dozen en ga je kamer zoeken" roept mama terwijl ik naar binnen loop en zie een grote hal met een trap en een paar deuren en ga naar boven. Daar zie ik 4 deuren. De eerste deur is de badkamer. De 2de deur is de kamer van mama en papa want er staan al dozen in. Als ik de 3de kamer in loop zie ik een mooi en groot 2 persoonsbed, een super grote inloopkast, een balkon en ik heb zelfs mijn eigen badkamer. Ik loop naar het balkon die uitkijkt op het balkon van de buren en ik kan ook onze tuin zien blijkbaar hebben wij een zwenbad. "laura kom je je dozen halen?" roept mama van beneden. Ik loop de trap af en ga naar buiten. Ik zie mijn ouders praten met ik denk de buren, ik loop op ze af en zeg vriendelijk hallo. "Hallo ik ben Joke en dit is mijn man Mark wij zijn jullie buren". "laura haal je dozen uit de verhuiswagen en breng ze naar je kamer" zegt mijn moeder en praat terug verder. Ik loop naar de verhuiswagen en zie een klein meisje uit het huis van onze buren lopen, ik denk dat het hun dochtertje is. Ik stap in de verhuiswagen en pak een doos met mijn naam erop en stap uit de auto. Natuurlijk moet het mij weer overkomen en val over mijn eigen voeten uit de auto. Ik verwachte dat ik hard op de grond ging vallen maar ik werd opgevangen door de mooiste blauwe ogen EVER!
JE LEEST
The boy next door
RomanceLaura verhuisd naar een nieuwe buurt en ontmoet daar haar knappe buurjongen Brandon. Het blijkt dat hun ouders samen goed overeen komen en een verassing hebben. Ze gaan opreis. Wat geberud erop reis en hoe loopt de vakantie af?