HOOFDSTUK 7
Ik was eindelijk klaar met mijn huiswerk wiskunde. Ik liep naar beneden en zette de tv aan. het was awkward op tv ik hou serieus veel van matty mckibben, Terwijl ik verder droomde over hem besefte ik dat ik honger kreeg en bestelde pizza. "een pizza mozarella alstublief". ik gaf de man aan de lijn mijn adres en hij zei dat mijn pizza over 10 minuten ging arriveeren. Na 5 minuten ging de bel al en ik was verbaasd dat mijn pizza al zo snel arriveerde. Ik liep naar de deur en deed hem open. Daar stond hij dan met een big smile op zijn gezicht. Ik voelde mijn woede weer opborrelen maar probeerde me in te houden. Je kan vast wel raden wie daar stond, inderdaad de enige echte brandon.
"hey beauty". zei hij en kwam dichter om me te kussen. Ik duwde hem weg en hij keek me raar aan."wat is er?" vroeg hij met een verbaasd gezicht. serieus?! waarom is hij verbaasd? eerst negeerd hij me een hele dag en nu gaat hij terug normaal doen tegen me en dan heb ik het nog niet over de kus met katie! "serieus jij vraagt wat er is?"."ja, heb ik iets fout gedaan?"."nee hoor je hebt me alleen een hele dag genegeerd." zeg ik met heel veel sarcasme. Hij lacht even en zet een grijns op. shit ik hoop echt dat hij me niet door heb dat ik jaloers ben... nee stop laura je bent niet jaloers op brandon en kate! "is dat waarom je boos bent omdat ik de prinses geen aandacht gaf of is het iets anders?" zegt hij weeral met die verschrikkelijke maar o zo mooie grijns van hem, stop het!."ja wat moet er anders nog zijn?"."misschien omdat ik omga met katie en dat ik haar gezoend heb?"."nee waarom zou ik daarom boos om moeten zijn?"."Omdat je haar haat en misschien omdat ik de gene was die haar kuste?".vroeg hij terwijl hij dichter bij mij liep en ik achteruit stappen."iemand is hier jaloers". zegt hij met een hele grootte grijns op zijn gezicht terwijl hij altijd maar dichter en dichter kwam en ik stond opeens vast met mijn rug tegen de muur en brandon heel dicht bij mij."zeg nu eerlijk was je jaloers? ben je daarom boos?" fluisterd hij, ik voelde zijn adem op mijn wang."nee ik was gewoon boos omdat je me neegerde en zo arrogant deed"."dus je was jaloers? want ik weet dat je jaloers was". fluisterde hij grijnzend tegen mijn gezicht. Ik werd knalrood omdat hij wist dat ik stiekem wel jaloers was."ik denk dat het beter is als je weg gaat"piepte ik omdat hij nu heel dichtbij mijn gezicht was, te dicht. "stiekem wil je dat ik blijf" zei hij terwijl hij zijn lippen in mijn nek zette en een reeks kusjes in mijn nek plaatste, op een bepaald plekje kreeg ik kippenvel en het voelde zo goed en dan begon hij er nog aan te zuigen."stop" zuchte ik. terwijl hij door bleef gaan en zijn kusjes naar boven gingen via mijn nek naar mijn kaak. "je wil niet dat ik stop want je vind het lekker", hijgde hij terwijl hij kusje zette in de richting van mijn mond."zeg nog een keer dat ik moet stoppen en ik stop". hijgde hij hij heel dicht bij mij mond. Hij wist wel dat ik dat niet ging zeggen want ik vond het werkelijk fantastisch, het was net alsof ik in een trans zat en er nooit meer ging uitkomen. hij kuste me bijna toen opeens de deurbel ging. Ik verschoot uit mijn trans en duwde hem van me af. Ik zag de ergernis in brandon zijn ogen blijkbaar vond hij het niet zo leuk dat we gestoord werden. Ik liep snel naar de deur en maakte hem open ,daar stond de pizzabezorger. Ik liep snel terug naar binnen om mijn geld te pakken en zag brandon in de zetel zitten."Ik denk dat het beter is als je gaat". Zeg ik wanneer ik merk dat hij niet van plan is om te gaan. Hij keek me even aan en stond dan op, ik liep terug naar de deur met het geld en brandon achter me aan."hier hou het fooi maar". zei ik waneer ik hem het geld gaf en ik de pizza kreeg. het viel me op dat de pizzabezorger echt knap was en hij knipoogde naar me. Ik giechelde en ik hoorde gekuch van achter me. ik zei de pizzabezorer gedag en ging terug naar binnen waar brandon stond. Hij trok me tegen zich aan."flirt niet meer met ander jongens ok?" vroeg hij met een lichte jaloerse blik in zijn ogen. "is er iemand jaloers?" vroeg ik glimlachend."nee waarom?" vroeg hij verbaasd."zomaar"."bye prinses". zei hij. Hij kuste me op mijn wangen weg was hij. Ik liep naar binnen en voelde me wang nog na tintellen. Ik at mijn pizza op en ging me klaar maken om te slapen. Ik lag in me bed maar ik kon niet slapen, ik dacht steeds aan brandon en ik denk het echt,.... IK BEN VERLIEFD OP BRANDON!
JE LEEST
The boy next door
RomanceLaura verhuisd naar een nieuwe buurt en ontmoet daar haar knappe buurjongen Brandon. Het blijkt dat hun ouders samen goed overeen komen en een verassing hebben. Ze gaan opreis. Wat geberud erop reis en hoe loopt de vakantie af?