hoofdstuk 5

220 5 0
                                    

HOOFDSTUK 5

we lopen de speelplaats op en zien alle leerlingen in een groep staan voor een groot podium. "ik denk dat we wachten op de directeur " beantwoord amber mijn vragende blik. We sluiten ons aan bij de groep en gaan bij onze vrienden staan."hey meiden, zin in een nieuw schooljaar?" vraag ik met veel sarcasme."tuurlijk waarom niet laura...?" zegt rose (A/N: ik geef meer informatie over laura haar vrienden aan het eind van dit hoofdstuk) met net evenveel sarcasme als ik. We schieten allemaal in de lach. We worden verstoord door de directeur die het podium op loopt."Dag leerlingen, welkom in het nieuwe schooljaar. Ik zal nu klassenlijsten overlopen en dan mogen jullie julie klassenleraar volgen. hij overloopt verschillende klassen tot ik mijn klas hoor:

5HANDEL:

- Rose Anderson

- Sam Adams

- Amber Mackay

- Laura Marson

- Mike Brooks

- Jane Bucket

- Kate Cooper

- Brandon Smith

- ...

"OMG!!!" zeg ik luidop terwijl ik met mijn vrienden naar mijn toegewezen leraar loop. "wat is er?" vraagt amber. "ik denk dat het 'de brandon' is"."de brandon?". "ja die jongen die ik gekust heb, mijn buurjongen" stamel ik "misschien is het een andere Brandon". ik ga er verder niet op in en we lopen door de gangen, opweg naar ons nieuw klaslokaal. We komen aan in onze klas en ik, amber, rose, emma, sam en mike nemen plaats vanachter en derest van de leerlingen vullen de banken aan. Ik zit naast amber. Kate ook wel bekend als de bitch van de school zit alleen en werkt haar make-up bij. Ik stoot amber aan en wijs naar kate. Ze lacht en rolt met haar ogen. We hebben natuurlijk geen geluk want onze leraar: meneer cloetens ook wel bekend als meneer pinguin omdat hij waggelt als een pinguin, zegt dat we onze boeken moeten openslaan en hij begint met de les.

Op het moment dat ik mijn boek opensla klopt er iemand op de deur. Brandon loopt de klas in en geeft een briefje aan de pinguin. "neem maar plaats naast kate" bromt meneer na dat hij het briefje had gelezen. Brandon kijkt de klas rond en zijn blik blijft op mij hangen en hij begint te grijnzen. "hallo allemaal ik ben dus brandon" zegt hij zoekend naar de bitch die kate heet. "hier brandon, ik ben kate" brandon kijkt kate met een grijnzende blik aan en gaat naast haar zitten. (kate is niet heel lelijk ze draagt alleen te veel make-up en ze heeft zo pornoblond haar en ze lijkt op een slet en dan heb ik het nog niet over haar gedrag ...) ik voel een steek van jaloezie omdat hij een hele tijd met kate bezig is, ook al zijn ze maar aan het praten. Ik hoop dat brandon aan het eind vande dag mij nog herkent of wil herkennen.

aan het eind van de les loop ik samen met amber het lokaal uit en we blijven even in de gang wachten op brandon. Ik zie brandon samen met kate de klas uitlopen en weer een steek van jaloezie. Ik snap niet waarom ik zo jaloers ben in totaal heb ik hem misschien nog maar 3 uur ofzo gezien maar ik bedoel we hebben gekust en hij heeft gezegd dat hij van me houdt betekent dit dan niks voor hem?

brandon loopt met kate onze richting op. even krijg ik terug hoop maar dat word al snel weer de grond in gestampt als ik hallo wil zeggen en ze ons gewoon straal voorbij lopen en brandon gunde me zelfs geen enkele blik net alsof ik van de aarbodem ben verdwenen. Ik kreeg tranen in mijn ogen. -verman jezelf laura- denk ik en slik mijn tranen weg. amber en ik lopen door naar ons volgende uur wiskunde joepie (voel de sarcasme) ik ben eigenlijk niet zo goed in wiskunde ik snap er zelf niks van en dan hebben we nog zo een leerkracht waar vanaf het begin alles moet snappen en we geen uitleg achteraf mogen vragen. ik en amber lopen dus het lokaal binnen en zie brandon en kate weer samen zitten en ze zijn nummers aan het uitwisselen. ik zucht diep en merk dat er alleen nog maar plaats is achter brandon en kate, dit word een lange dag.

DIT IS EEN LANGER HOOFDSTUKJE HOPE YOU LIKED IT?? COMMENT WAT JE ER VAN VOND OF WAT ER ZOU MOETEN VERANDEREN

GROETJES FEMKE XX

The boy next doorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu