HOOFDSTUK 6
Na een hele dag geconfronteerd te worden met brandon en katie zit ik eindelijk in het laatste uur, geschiedenis. de leerkracht is maar aan het zagen over de eerste mensaap genaamd lucy.
"lucy wa dus de eerst mensaap ..." zijn stem stierf weg en gedachten kwamen op. ik snap echt niet waarom brandon katie zo leuk vind of toch leuker dan mij ik bedoel katie is een make-up pop ik niet. Katie is een arrogante slet, Ik niet. maar hij heeft vandaag duidelijk gemaakt dat katie leuk is (in zijn ogen). maar toch snap ik nog steeds niet waarom hij dan zei dat hij van me houd want als ik het nu zo hoor snap ik eigenlijk niet waarom ik hem geloofde toen hij het zei. ik bedoel ik kende hem juist dus waarom zou ik hem geloven? en die kus die voor mij veel betekende, voelde hij dan niets? waarschijnlijk niet want het was nog steeds een jongen. misschien is het mijn schuld en moet ik het niet zo serieus nemen en het vriendschapelijk nemen? maar waarom negeert hij me dan. Mijn hoofd zat vol met onopgeloste vragen. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door de bel. samen met amber liep ik de klas uit en ik liep naar mijn kluisje. in 1 slag voelde ik de grond onder me weg zakken en mijn hart deed echt pijn want daar stonden kate en brandon te zoenen en of het niet erger kon stonden ze recht voor mijn kluisje. Ongemakkelijk liep ik naar hun toe en kuchtte even. ze keken op en kate keek me bitchie aan. Bij brandon zag ik meer schuld in zijn ogen maar ook dat tikkeltje arrogant. die schuld verdween meteen uit zijn mooie blauwe ogen die sprankelen en STOP LAURA! toen hij "wat?" arrogant in me gezicht spuugde. "Ik moet in mijn kluisje zijn" en ik voel gewoon dat mijn wangen rood worden en keek snel weg. Ze schuiven op naar het volgende kluisje en zoenen gewoon verder. ongeloofelijk en ik dacht nog gevoelens voor hem te hebben. Ik doe snel mijn kluisje open pak mijn wiskunde eruit en doe mijn kluisje terug dicht. ik gun nog een blik op brandon en katie die elkaar wel aan het opeten waren en loop snel door want ik vond de situatie heel ongemakkelijk!
Ik loop naar het fietsenhok waar amber ging wachten en vertelde wat ik juist heb gezien. "omg niet te geloven dat hij dat deed recht in je gezicht. Ik denk dat je hem moet vergeten laura..."."ja ik weet het wel maar ik dacht echt dat het misschien ooit iets zou kunnen worden. Dat heb ik dus misgedacht" laura knikt begrijpelijk en we vertrekken met onze fiets.
aangekomen thuis zet ik mijn fiets in de garage en loop naar de keuken. Ik zie een briefje op de koelkast hangen. "Laura ik en papa moesten naar een onverwachte persconferentie. je kan pizza bestellen want we komen pas laat thuis. groetjes mama x" joepie weeral allen thuis. ik liep naar mijn kamer en begon aan mijn huiswerk wiskunde.
hallo allemaal hier ben ik weer sorry sorry sorry dat ik zolang gewachtheb maar ik had heten beetje uit het oog verloren. Ik heb een vraagje want ik weet niet ofdit een goed boek is. hebben jullie tips over hoe ik beter iets kan schrijven of moet veranderen aan mijn boek want dan mogen jullie dat aaltijd comenten
WEDSTRIJD over de wedstrijd ik ben nog aan het twijfelen welk idee ik moet nemen want ik weet niet precies hoe ik het boek verder wil laten gaan. maar er waren heel goede ideeen ertussen dus bedankt aan iedereen voor de leuke ideeen. ik zal volgend hoofdstuk zeggen wie er gewonnen heeft. groetjes femke xxx
VOTE, COMMENT?? XX
JE LEEST
The boy next door
RomanceLaura verhuisd naar een nieuwe buurt en ontmoet daar haar knappe buurjongen Brandon. Het blijkt dat hun ouders samen goed overeen komen en een verassing hebben. Ze gaan opreis. Wat geberud erop reis en hoe loopt de vakantie af?