-Sunt sigură că îți vei găsi un serviciu repede!imi spune Veronica aprinzându-şi încă o țigară.
-Sa sperăm...sunt disperată!zic și îmi dau parul pe o parte.
-O să mai întreb și eu!spune ea îndreptând țigara spre mine.
-Veronica!o strig nervoasă.
-Ohh da...scuza-mă, domnişoara "nu-fuma-în-fața-mea"!zice aruncând țigara și călcand-o.
-Nu mai imi spune așa!zic și mă ridic de pe bancă.Ma duc acasă!Mi-a zis o prietena ca mă suna în legătură cu un post de servitoare!
-Oau...chiar ca ești disperată!zice râzând de mine.
-Te urăsc!zic și plec grăbită să prind autobuzul.*after 1 hour
Trântesc geanta grea pe pat.Imi întind mâinile și îmi dau jos rochia scurtă și strâmtă.
Locuiesc într-un apartament micuț împreună cu fosta mea colegă de facultate.Au trecut câțiva ani de când suntem aici.Ma simt chiar bine.
Mă descalț de pantofii cu toc pe care îi purtam de câteva ore.Picioarele mele pocnesc.Mă întind dinou și aud câteva zgomote venind de la corpul meu firav.Intru în baie și pornesc apa.Iubesc sentimentul acesta.Iubesc sa ajung acasă știind ca am făcut și astăzi ceva important.Mi-am cautat de lucru prin câteva baruri și magazine.Nimic!Au trecut câteva săptămâni de când am fost concediată.Îmi plăcea mult barul la care lucram.Îmi plăceau și oamenii cu care lucram.
Din păcate barul s-a închis din cauza unor nereguli.Nu aveam habar de ele,la început.Mi se părea mie ciudat când am văzut câte fete tinere și aranjate mergeau în subsolul barului.Şefa mi-a spus să nu întreb și să nu mai deschid subiectul despre subsolul de acolo.I-am respectat decizia.Mereu am fost umilă și ascultătoare.Voiam ca oamenii să mă respecte.Încă vreau!
Telefonul meu sună și mă trezește din transa din care eram.Mă ridic încet din cadă.Iau prosopul și mi-l infasor rapid.Iau telefonul de pe birou și privesc numărul.Necunoscut!Răspund sperând ca este vreo ofertă:
-Alo?Cine este?întreb puțin confuză.
-Bună,Cheryl!Sunt Clara.Am discutat cu tine de dimineață,ziceai că îți cauți un job!zice ea cu vocea pe care aş cunoașteo dintr-o mie.
-Îmi amintesc.Ai găsit ceva?întreb plină de speranță.
-Da,am găsit!Mâine dimineață vei merge la un interviu.O să te anunț eu unde!spune și ea fericită.
-Super!Mercy mult!spun fericită.Servitoare,nu?întreb.
-Da!Mai vorbim mâine!zice și închide.Ah...în sfârșit am găsit ceva!Clara m-a ajutat mult.Am întâlnit o de dimineață când am fost la doctor.Aştepta cu mine rezultatele unui consult.Am discutat puțin la început și ne-am împrietenit.E o tipă drăguță!Uneori chiar merge sa discuți cu necunoscuții!
Mă întreb dacă o să mă descurc.Nu am mai lucrat intr-un astfel de domeniu.
-Bună iubire!strigă Archie intrând în camera mea.
-Archie,închide ochii!strig și mă bag înapoi în baie.Archie este iubitul meu.Este un băiat incredibil care mi-a devenit iubit acum un an.L-am cunoscut chiar în ultima zi de facultate.Eu şi colega mea de cameră am mers intr-un club ca să sărbătorim.Bausem ceva iar acest băiat avea gânduri cu mine.Mi-l și amintesc cum se apropiase de mine și începuse sa îmi pună întrebări penibile.Se vedea ca și el fusese afectat de alcool.Am purtat o discuție destul de drăguță și am rămas acolo pe tot parcursul nopții împreună cu el și câteva shot-uri.Dimineața m-am trezit la el acasă.Ne-am propus amândoi sa ieșim la o întâlnire adevărată.Am mers la un restaurant drăguț.Ne-am apropiat și...acum suntem un cuplu!
-Acum pot sa deschid ochii?mă întreabă.
-Logic,am intrat un baie!spun râzând.Îmi iau un tricou și niște pantaloni pe mine și ies.Ii sar în brațe prietenului meu și îl sărut profund.El işi incolaceste mâinile în jurul meu.
-De ce ai venit?îl întreb.
-Mi-a fost dor de tine...ce?Nu am voie sa îmi văd iubita?întrebă maingaindu-mi obrazul.
-Ba da,desigur!spun imbratisandu-l.
-Pana la urma,ți-ai găsit ceva?mă întreabă în timp ce ne așezăm pe pat
-Da.Sunt servitoare...de fapt încă nu!Mâine dau un interviu!
-Ți-am mai spus de atâtea ori,Cheryl.Tatal meu îți poate găsi un loc în compania lui!Vorbesc cu el și putem...
-Nu,Archie!Nu vreau să fiu vrei secretară de-a tatălui tău!Vreau un job umil!zic puțin stresata de el.
-Ok,iubire!Facem cum vrei tu!zice și mă sărută punându și mâna pe spatele meu.
-Nu am chef acum!spun și îi îndepărtez mână.
-Ok,pai atunci plec!Mă întâlnesc cu tata la un restaurant!spune și iese rapid din cameră.
-Pa!zic eu chiar dacă el a ieșit deja.Archie este genul de "băiatul lui tati".Vrea ca tati sa îi rezolve toate problemele.Vrea ca tati sa îi dea bani pentru excursii în țări îndepărtate.Vrea ca tati sa îi rezolve problemele iubitei ca ea sa fie mai bucuroasa, ca să îi rezolve lui poftele.Uneori,mă scoate din sărite.Dar rezist pentru ca îl iubesc!Ştiu că și el mă iubește!
-Bună scumpa!striga colega mea de cameră din camera alăturată.
-Bună și ție,Ashton!strig eu la ea.Ashton,așa cum am mai spus,este fosta mea colegă de facultate și de școală.O iubesc mult.Nu fumează,nu prea bea și este distractiva.Ne mai uitam la un film la sfârșit de săptămână.Povestim aventurile noastre cu băieții și problemele cu cele mai bune prietene.Suntem niște bârfitoare la sfârșit de săptămână.Fiecare trebuie să știe ce face cealaltă!
În principiu viața mea este ok.Insa am un presentiment ca noul meu job o va schimba radical.Am un nod în stomac care nu îmi da pace.
-Sa înceapă filmul!zice Ashton dând o căutare rapida pe Netflix.
-Nu unul de dragoste!îi spun așa cum o fac în fiecare duminică.Noua carte pentru voi.Sper să vă placă.Mai ales fanelor lui Harry Styles.
CITEȘTI
Seducție vânată (H.S.)
Romance-Vreau sa plec de aici!îi spun cu dezamăgire în ochi. -Esti a mea,Cheryl!Nu te voi lăsa să pleci!îmi zice cu furie în ochi. -Îmi faci rău...mă simt prizoniera ta! -Poate că ești!spune și mă sărută. Urmăriți povestea unei servitoare timide și rușin...