6.Simpatie

233 16 5
                                    

  Cobor scările și îl văd în bucătărie.Stă pe scaun cu o privire posomorâtă.Mă apropii de el târând patura după mine.Mă pun în fata lui.După câteva secunde își ridica privirea și rămâne uimit.Se ridică în picioare și îmi pune o mână pe obrazul drept.
-Nu trebuia să cobori!imi spune.
-Ştiu...dar nu tu trebuie să ai grijă de mine ci,eu de tine!ii spun zâmbind.
-Astăzi eu voi avea grijă de tine!spune și mă ia în brațe.

  Mă duce pe o canapea și îmi așează o pernă sub cap.Îl aud tusind și după iese din cameră.Îmi aduce o cană cu ceai și se așează lângă mine.
-Povestește mi despre tine!imi spune dintr odată și tresar.
-Ce ai vrea să știi?îl întreb.
-Ce îți place să faci?mă întreabă.
-Îmi plac cărțile,citesc tot felul de cărți!spun privind cana.
-Mi-ar place și mie să am timp pentru cărți...dar firma mea îmi cam ocupă tot timpul!imi spune.
-Eh...ce bine că eu nu am o firmă!zic râzând.
-Ai dreptate!spune și el râzând.

*after 4 hours
-Bună Cheryl!imi spune Ashton când intru în casă.
-Bună!îi zic.
-Ce are piciorul tău?mă întreabă arătând cu făcălețul spre glezna mea.
-O zgârietură...
-Da,sigur!zice dându și ochii peste cap.Vezi că ai un invitat!
-Ok...în camera mea?întreb.
-Aha!spune amestecând ceva prin bucătărie.

  Îmi dau geaca jos și intru în camera mea.Îl văd pe pat pe iubitul meu.
-Bună dragă!imi spune zâmbind.
-Dragă?Suna cam ciudat,nu?îl întreb.
-Da...poate...ce faci?
-Ămm...bine,cu munca...
-Aha!Totuși,cam multă muncă,nu crezi?mă întreabă serios.
-Nu!Chiar nu este multă muncă...mie îmi place!
-Văd asta...și asta mă cam îngrijorează.Ştii eu am aflat unde lucrezi tu...!spune apropiindu se de mine.
-Ămm...ok...și ce e cu asta?îl întreb în timp ce îmi fac curățenie pe birou.
-Cheryl...lucrezi pentru Mrs.Styles!Este un cuceritor şi infatuat...gândește te!
-Chiar nu este așa!Este un om bun!îi spun zâmbind.
-Cum zici tu dar...poate ar trebui să găsești altceva!Așa cum ți am mai spus,tatăl meu îți poate găsi ceva!spune într un mod egoist.
-Ți am spus ca nu vreau să lucrez acolo,nu este genul meu de servici!Nu mai insista și bucura te pentru mine!îi spun imbratisandu l.
-Fie...cum spui tu!Dar ai grijă te rog!spune și se îndreaptă spre ușa.
-Ok,pa!spun și îi fac cu mâna.

*după 8 ore
  Îmi iau hainele din dulap și reușesc sa creez acest outfit drăguț și comod

  Ajung la Harry acasă și intru direct.Ieri el mi a dat cheile.In caz că nu va mai fi acasă,eu să pot intra.
-Neatza!spune el frecându și ochii și stand în capul scărilor.
-Neatza!spune zâmbind.Unde este lista?întreb când nu o văd pe masă.
-Astăzi nu am mai făcut nicio lista...am nevoie de tine la mine la lucru!spune apropiindu se.
-Ămm...ok!Plecam acum?întreb.
-Merg să mă schimb și ne duce șoferul!zice căscând.
-Ok.Pun de un ceai?întreb.
-Cred că m ar ajuta mai mult o cafea!spune continuând să meargă.

#dupa un sfert de oră
  Îl văd pe Harry îmbrăcat într un sacou elegant.Fată de hainele de mai devreme, acum pare mai bătrân.Se apropie de masă și îi întind ceașca cu cafea în fata lui.Se așează în fața mea citind ziarul de lângă el.
-Cum de încă mai citești ziarul?îl întreb jucându mă cu degetele.
-Nu știu..le am și cu internetul dar prefer revistele și ziarul!spune cu vocea răgușită.
-Interesant!spun privindu mi picioarele sub masă.Si ce o să fac acolo?
-La serviciul meu?întreabă privindu mă în ochi.
-Aha...
-O să găsesc eu ceva!zice zâmbind.
-Nu ar fi mai ok dacă as rămâne aici?îl întreb.Poate că mai mult te as deranja acolo!zic privindu mi degetele.
-Nu!Vreau să fii acolo lângă mine!zice lăsând ziarul jos.
-Ămm...cum zici tu!spun privindu l în ochi.

  Ne urcam în mașina lui.Un domn pe care îl văd de fiecare data când vin aici,se urca la volan.Harry își ia telefonul din buzunarul pantalonilor.Eu privesc pe geam cum ne departăm de casă.
-Sper sa uiți ce s a întâmplat aseară!spune el continuând sa privească în telefon.
-Desigur!îi spun.
-Îmi cer scuze dinou!spune  privindu ma în ochi.
-Este ok!Piciorul meu este mai bune!zic privindu mi pantofii.
-Mă bucur!spune privind dinou în telefon.

#după o oră
  Intrăm în biroul lui.Harry se duce în fata mesei şi se așează pe un scaun de acolo.Ma pun în fata lui.
-Şi eu ce as putea sa fac?îl întreb privind niște foi de pe masă.
-Stai acolo!spune arătând spre un scaun.
-Doar stau?îl întreb privindu l.
-Momentan da!zice completând niște tabele.

  Mă așez pe scaun și îmi scot telefonul din buzunar.Am primit câteva mesaje.Daca tot nu am ce face măcar sa răspund la ele.Unul este de la Veronica.
  "Bună Cheryl!Diseară dau o petrecere cu colegii de facultate și vreau vreau să vii și tu!Ai fost la aceeași facultate și mulți te cunosc așa ca sa nu bagi scuza cu "Nu îi cunosc".Nu accept niciun refuz!Poți sa mai chemi pe cine vrei!"
  "Mă mai gândesc!"
  "Deci vii,fără refuz!"
  "Am spus ca mă mai gândesc"
  "Nu îmi pasă,o sa vin la 18 sa te iau!"

  Tocmai voiam sa îi scriu ca nu am chef de o petrecere acum când telefonul îmi este luat din mana.Imi ridic privirea și îl văd pe Harry cum îmi privește mesajele.
-Nu este politicos!spun eu privind în jos.
-O să mergi la aceasta petrecere!spune dându mi telefonul înapoi.
-Poftim?întreb surprinsa.
-O să mergi cu mine!spune așezându se pe masă,în fața mea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 23, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Seducție vânată (H.S.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum